Aviseringar
Rensa alla

är trött på rasism


Ämnesstartare

Birger: hahaha eller som svenskar som har jättebrett mellan tårna så fötterna blir som snöskor så man kan jaga mammut på vinter 😀

LOL!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1344859516943.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snarare fly från tigrar i djungeln väl? Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min far är rasist. han e sj brun men kalla andra för "jävla svartskalle" när han bråkar. han är en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:
min far är rasist. han e sj brun men kalla andra för "jävla svartskalle" när han bråkar. han är en idiot.

haha hade en kroat på jobbet som alltid var arg på de andra jävla ssarna på jobbet (ssarna var en förkortning på svartskallarna som han kallade dom)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är också trött


   
SvaraCitera
Bakric

Antingen tror man på darwin och torde därfter klura ut att afrikaner har mer springanpassade kroppar p.g.a att jägarsamhällena inte upphörde för så länge sedan däröver har gynnande jägargener kvar i grupperna medan nord och västeuropéer bl.a p.g.a den industriella revolutionen är mer anpassade för finlir med lemmarna, eller så tor man på majoriteten av Sveriges vänstervridna och hävdar att allt är en social konstruktion ( typ att de stackars afrikanerna varit tvungna att fly från alla hemska vita kränkta män som systematiskt och målmedvetet förtryckt allt svart i synfältet).
DAMN vilket lång mening det blev!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

haha hade en kroat på jobbet som alltid var arg på de andra jävla ssarna på jobbet (ssarna var en förkortning på svartskallarna som han kallade dom)

Denna kroat var väl inte svart heller? Galen


   
SvaraCitera
Bakric

S3ON:

Denna kroat var väl inte svart heller? Galen

Ungarna i tobaksaffären (irakier hela bunten) där jag jobbar klagar alltid på somalierna på skolan, eller negerpacket som de brukar sägaOskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Ungarna i tobaksaffären (irakier hela bunten) där jag jobbar klagar alltid på somalierna på skolan, eller negerpacket som de brukar sägaOskyldig

Är inte förvånad. Irakierna är inte svarta. 

Vad är det för skillnad på svenskar som klagar på svarta människor & irakier som klagar på svarta människor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahha fruliten det förvånar mig inte, måste vara nåt i vattnet där nere i balkan. min far e från serbien (som ju är granland till kroatien).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har länge velat bli racisst

i syfte att uppnå detta planerar jag att inom en snar framtid genomföra en operation för att förminska min amygdala (genom att få nervbanor avklippta etc.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Vad är det för skillnad på svenskar som klagar på svarta människor & irakier som klagar på svarta människor?

varför gillar inte irakier svarta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: varför gillar inte irakier svarta?

Varför gillar inte svenskar svarta? Varför är människor rasister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför gillar inte dalmaser skånningar?


   
SvaraCitera