Aviseringar
Rensa alla

är trött, trött på allt. im fucked, åt helvete med allt!!!


Ämnesstartare

ankzor:

Bråka inte med han då. Om han börjar käfta, käfta inte tillbaka. Ignorera han bara. Det är inte svårt och tillslut orkar han inte skälla på dig mer då han inte får någon reaktion ifrån dig.

Det där låter bra i teorin men i praktiken funkar det inte [sad], Jag VET det eftersom att jag har en liknande situation som trådskaparen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Jag VET det eftersom att jag har en liknande situation som trådskaparen.

Jag vet att det funkar då jag alltid gör sådär tills personen ifråga har lugnat ned sig. Mycket lättare att diskutera då än när personen skriker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Jag vet att det funkar då jag alltid gör sådär tills personen ifråga har lugnat ned sig. Mycket lättare att diskutera då än när personen skriker.

Och det funkar? Personen ger upp direkt? Den jag känner vägrar ge med sig utan går och gnäller till andra familjemedlemmar om mig ist.. just för att jag ska bli arg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Och det funkar? Personen ger upp direkt? Den jag känner vägrar ge med sig utan går och gnäller till andra familjemedlemmar om mig ist.. just för att jag ska bli arg.

Det jag gör är inte bara att ignorera, jag bryr mig helt enkelt inte om personen som gnäller. Allt han säger är inte värt ett skit och är därför inget att reta sig på, specielt om h*n säger det till andra, vilket stör mig än mindre.

Personligen brukar jag bara tänka att jag är ungefär 10 ggr bättre än personer som klagar på mig och inte är värd min uppmärksamhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Det jag gör är inte bara att ignorera, jag bryr mig helt enkelt inte om personen som gnäller. Allt han säger är inte värt ett skit och är därför inget att reta sig på, specielt om h*n säger det till andra, vilket stör mig än mindre.

Just att personer går och säger det till andra (ljuger om mig) STÖR mig väldigt mycket, och ju mer jag blir arg desto mer får den här personen rätt eftersom att folk ser min sura sida mer.. jag har precis märkt det här. Men hur ska man sluta bry sig? Alltså det är svårt att bara säga "Äsch personen får klaga om allt jag gör varje dag, bråka om allt och ljuga om mig, jaja jag struntar i det"

ankzor:

Personligen brukar jag bara tänka att jag är ungefär 10 ggr bättre än personer som klagar på mig och inte är värd min uppmärksamhet.

Haha men om den du känner är likadan som den jag känner, då är du 10000 ggr bättre. Jag med. Dem där e psykade som behöver hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Haha men om den du känner är likadan som den jag känner, då är du 10000 ggr bättre. Jag med. Dem där e psykade som behöver hjälp.

Tror inte du har insett vad jag menar, alltså jag BRYR mig inte ALLS om vad en person gör/säger om mig då jag VET att jag är BÄTTRE än dem.

När du tänker så, så kan du ta vilken kritik somhelst utan att bry dig om vad personen egentligen säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Tror inte du har insett vad jag menar, alltså jag BRYR mig inte ALLS om vad en person gör/säger om mig då jag VET att jag är BÄTTRE än dem.

Jo, jag förstår, aja får väl börja ha samma inställning även om det är svårt. (Jag vet att jag är bättre men det är svårare att inte säga ifrån)

edit: skit samma.. du slutade bry dej helt enkelt. riiight.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Hur slutade du ta åt dig?

Tar du åt dig om ett barn på fyra år säger att du är en hora? Nej då han inte vet vad han snackar om.

Samma princip, bara att personens ålder är högre, han har fortfarande ingen aning om vad den snackar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Tar du åt dig om ett barn på fyra år säger att du är en hora? Nej då han inte vet vad han snackar om.

Nej, lol.

ankzor:

Samma princip, bara att personens ålder är högre, han har fortfarande ingen aning om vad den snackar om.

Det är sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sätt idioterna på plats

gör uppror

börja knarka
rym hemifrån
smäll i dörrar
skrik
bete dig trotsigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Det är sant.

Det är så jag tänker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zixell:

sover i sova nu

Zixell:

den jävla fittan). om jag ska stanna där

Zixell:

misshandla han

Zixell:

ramet och har sån apu lr va

Zixell:

sån när arbete igår

Zixell:

får där 1000 spän

Zixell:

det lär inte räka

Zixell:

betalar skolan nåt lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/sign


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

/sign

Är inte du på träff? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Är inte du på träff? [surprised]

nej?


   
SvaraCitera