Aviseringar
Rensa alla

är trötta på mina lärare i skolan..


Ämnesstartare

asså dem frågar typ "kan du se detta?" visst förstår att dem vill veta hur mycket jag ser o sånt p.g.a min synnedsättning men asså blir fan ledsen  i hjärtat  asså när dem frågar mig det just för att det är en sån jävla känslig fråga för mig på grund av av att min syn just för att 90% av alla födslar i sverige upp till vecka 40 typ så va min i vecka 26 och hade 25% att leva  under inga omständigheter  kan jag INTE obesevera INTE!! förbättra den  har för få tappar o stavar för att det ska gå men hur som helst  har utvecklingssamtal imorgon vad ska jag göra då eller säga?


   
Citera

Det är ju viktigt att man ser det läraren visar så man förstår allt, det är därför dem frågar.. På utvecklingssamtalet kan du väl säga att dem inte behöver fråga om du kan se utan att du kan säga till själv när du inte ser.. Eller be om att få sitta längst fram så kanske dem fattar själva att du ser vad som är på tavlan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whtpwr:
Det är ju viktigt att man ser det läraren visar så man förstår allt, det är därför dem frågar.. På utvecklingssamtalet kan du väl säga att dem inte behöver fråga om du kan se utan att du kan säga till själv när du inte ser.. Eller be om att få sitta längst fram så kanske dem fattar själva att du ser vad som är på tavlan

jag sitter redan längst fram men aa .. asså mitt liv e svårt


   
SvaraCitera

Danneboi:

jag sitter redan längst fram men aa .. asså mitt liv e svårt

Sluta gnäll. Var glad att du får gå i en vanlig skola.


   
SvaraCitera

Be dem bara att sluta fråga så är det löst


   
SvaraCitera

Danneboi: hade 25% att leva under inga omständigheter

Du är bevisligen byggd av starkare virke än minst 3/4 av mänskligheten. Låt inte oförstående fånar ta ned dig. Det har de inte gjort sig förtjänta av. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:

Du är bevisligen byggd av starkare virke än minst 3/4 av mänskligheten. Låt inte oförstående fånar ta ned dig. Det har de inte gjort sig förtjänta av. 

vaa vad menar du??


   
SvaraCitera