Aviseringar
Rensa alla

är tydligen ett hot mot jimmie åkesson


Ämnesstartare

han var i uppis idag o när han klev fram ur bilen typ bakom 200 poliser o 1 staket sa jag BUUUU på shämt, och inte så högt.  två civiliare springer mot mig o ba FÖLJ MED FÖLJ MED o den ena tar mig i armen. ''HÄR FÅR DU EJ STÖRA, DET FÅR DU GÖRA BAKOM 'STÄNGSELN' '' 

så tog han mig i armen o skulle köra bort mig från scenområdet bakom stängslen. sa oj ok! det gör ont, jag kan gå själv. så tog han mig i handen ist o gick med mig dit alla m trummor o musik stod. folk ba visslade o klappade pga de trodde jag gjorde ngt tufft o farligt. (eller  pga höll aina i handen kanske, men såg att de klappade åt alla som blev bortkörda) + gillar hur polisen drog folk i marken, knuffade de hårt i ryggen och mosade in dem mot väggen trots NOLL motstånd. en kastade en pappersboll mot jimmies tält o fick uppleva satans vrede i 35 minuter innan han blev släppt. shit... svin

hepp det var det, kände för att berätta för er. nu ska ja göra potatisklyftor vad ska ni äta


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nae jimmie är rädd för alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi ska äta lite tårta nu
mums 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e dock glad  att hen var mjuk mot mig pga min kompis som råkade stå bredvid mig bara o skrattade fick knuffar i ryggen o blev nästan dragen när han skulle köras bort... svin


   
SvaraCitera

Stämningen på stan va fan helt mörk alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o folk blev dragna i marken o bortknuffade trots ingen motstånd... sviiiiin

Semla:
vi ska äta lite tårta nu
mums 🙂

åh ska den innehålla mörk shokla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars Jimmie, hade inte velat ha dig som fiende. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: åh ska den innehålla mörk shokla?

JA!! vit me mörk choklad på hela ovansidan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poliser e konstiga bor granna med dom


   
SvaraCitera

1312


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
1312

va

Rödingajäveln:
Stackars Jimmie, hade inte velat ha dig som fiende. Blink

:DD


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

han måste känna sig som en jävla kung alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig sett en sån nervös och rädd människa förut. han stammade och visste knappt var han ska kolla. 

skaffa lite mer balls om man nu ska va 1 politiker 

Fantastiskt:
han måste känna sig som en jävla kung alltså


   
SvaraCitera