Aviseringar
Rensa alla

Är unga tjejer lika på äldre killar som yngre killar är på äldre kvinnor?


Ämnesstartare

patrick bateman:

minns ärligt talat inte. nåt om att jag inte förstod ditt första inlägg och meningen med tråden

taskigt att ta bort det

Det har varit problem med sajten, kanske bara därför. Kanske var ingen taskig med flit:-)


   
SvaraCitera

Lina Forss:

Det har varit problem med sajten, kanske bara därför. Kanske var ingen taskig med flit:-)

haha det var innan problem. allas inlägg var kvar förutom mitt. var nån jäkla dikatorälskande jävel som tror sig ha makt genom att radera folks inlägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha det var innan problem. allas inlägg var kvar förutom mitt. var nån jäkla dikatorälskande jävel som tror sig ha makt genom att radera folks inlägg

Blir själv helt galen när nån försöker pilla i mina texter. En redaktör hade bråttom en gång och gjorde alla ändringar i min text utan att jag fick vara med och titta - helfel! Sen ändrade hon i mitt tack i boken också. Sådant väcker kniv i magen/hatkänslor. Alla får skriva och tycka vad de vill till mig, det är ju för att jag vill åt sanningar som jag är här.


   
SvaraCitera

Lina Forss:

Blir själv helt galen när nån försöker pilla i mina texter

jag med! ja fyfan det måste vara irriterande, usch. ja precis. vad är det för mening ifall folk inte får tycka va de vill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag med! ja fyfan det måste vara irriterande, usch. ja precis. vad är det för mening ifall folk inte får tycka va de vill?

Ingen mening alls.


   
SvaraCitera

aa gillar äldre killar. umgås me farliga äldre badboys

mvh f17


   
SvaraCitera

är tjejer lika på killar som killar är på tjejer? generellt alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

är tjejer lika på killar som killar är på tjejer? generellt alltså

Ja, fast vi tar en massa omvägar. Skrattar varje gång jag hör Om sanningen ska fram för att allt i den är så himla sant. En kille mår bra av att ligga medan en tjej måste må bra för att vilja ligga. Lite så, generellt sett.


   
SvaraCitera

Lina Forss:

Ja, fast vi tar en massa omvägar.

Kan det inte bara vara det som är skillnaden när det gäller en yngre tjej och en äldre kille då också, om det stämmer?

Lina Forss:

Skrattar varje gång jag hör Om sanningen ska fram

Dör inombords varje gång jag hör den pga så jävla sämst. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Dör inombords varje gång jag hör den pga så jävla sämst.

Möjligen, som låt, men kvinnor är ju så. Vi är det och en miljard andra saker också precis som män är precis som tjejer och totala motsatsen. En gång när jag skulle skriva om en man i en bok och inte visste hur han skulle vara eller resonera sa min förläggare "Låtsas bara att det är en kvinna men ge honom ett killnamn, ingen kommer att märka skillnaden".

sarkasm:

Kan det inte bara vara det som är skillnaden när det gäller en yngre tjej och en äldre kille då också, om det stämmer?

Hur menar du? Att de vågar vara rakare med vad de vill?


   
SvaraCitera

Lina Forss:

Hur menar du? Att de vågar vara rakare med vad de vill?

Menar precis vad du menar när du svarar angående varför tjejer är på på ett annat vis, förstår inte varför det skulle vara någon skillnad bara för att målet är en äldre person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lina Forss:

Hur menar du? Att de vågar vara rakare med vad de vill?

Hur menade du?


   
SvaraCitera

schizo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

schizo?

Förmodligen. Eller bara så omständlig så jag inte hänger med i mina egna resonemang. Tack för att du rädde ut dem!


   
SvaraCitera

Lina Forss:

Förmodligen. Eller bara så omständlig så jag inte hänger med i mina egna resonemang. Tack för att du rädde ut dem!

[cool]


   
SvaraCitera