Aviseringar
Rensa alla

Är Värsås farligt?


Ämnesstartare

OF 5:

synd att du ska flytta till en så nazisttät stad då.

Vart skall man bo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Jag menar har sju procent av invånarna röstat på SD så kan det ju knappast finnas några hederliga människor kvar på byggden. Jag menar de där resterande nittiotre av hundra kan ju knappast ha något trevligt att komma med. Förstår ju vem som helst.

Det jag mena är bara det att man ser på artikeln att det är många nazister där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vart skall man bo?

centralafrika. fast då blir du antagligen mördad av andra anledningar. sorry nigga, men alla vill döda dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

centralafrika. fast då blir du antagligen mördad av andra anledningar. sorry nigga, men alla vill döda dig.

Vilka anledningar? Icke etniskt relaterade alltså? Men de finns fler nazister/skinehads i mindre orter. Det kan man inte undgå.


   
SvaraCitera
höna

SLUTA VARA SÅJÄVLA MUPPIG. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

SLUTA VARA SÅJÄVLA MUPPIG. =)

Vadå muppig? Du är ju själv inte svart. Så du vet inte hur det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. akta dig för sten och annika. livsfarliga de dära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

ja. akta dig för sten och annika. livsfarliga de dära.

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Va?

de jobbar för maffian. den italienska. gå inte ut på kvällarna och titta dom inte i ögonen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

de jobbar för maffian. den italienska. gå inte ut på kvällarna och titta dom inte i ögonen.

Jag vet knappt om jag ens vågar flytta till Värsås.


   
SvaraCitera

Haha Värsås farligt?? Det är ju inte ens ett samhälle! Vad skulle kunna hända? Att nån lantbrukare skjuter dig när du går på hans äng?

Alla som bor där är antingen pensionärer eller barnfamiljer så knappast nåt att vara rädd för.

Det där mordet har ingenting med Värsås att göra. Sjukt tragiskt men de inblandade är knappast nåt o vara rädd för. Visst finns det nazister i Skövde, vart finns det inte det? Men tro mig de är inget att vara orolig för. Då finns det betydligt farligare människor där men varför skulle du ha nåt med dem att göra? Sluta oroa dig för fan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det där mordet har ingenting med Värsås att göra. Sjukt tragiskt men de inblandade är knappast nåt o vara rädd för. Visst finns det nazister i Skövde, vart finns det inte det? Men tro mig de är inget att vara orolig för. Då finns det betydligt farligare människor där men varför skulle du ha nåt med dem att göra? Sluta oroa dig för fan!

Finns det mer nazister i Skövde?

El Guaje:

Haha Värsås farligt?? Det är ju inte ens ett samhälle! Vad skulle kunna hända? Att nån lantbrukare skjuter dig när du går på hans äng?

Att det finns massa skinheads och nazister som går runt där?

El Guaje:

Alla som bor där är antingen pensionärer eller barnfamiljer så knappast nåt att vara rädd för.

Hur vet du det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det där mordet har ingenting med Värsås att göra. Sjukt tragiskt men de inblandade är knappast nåt o vara rädd för. Visst finns det nazister i Skövde, vart finns det inte det? Men tro mig de är inget att vara orolig för. Då finns det betydligt farligare människor där men varför skulle du ha nåt med dem att göra? Sluta oroa dig för fan!

Dom kom väl ifrån Värsås? De misstänkta? Finns det farligare människor i Skövde? Eller hur menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vadå petitesser? Jag vill inte bli mördad.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag har aldrig varit i områden utanför Gbg.

Jag skrev AV Göteborg, inte UTANFÖR Göteborg.

Anura:

För att du själv inte är svart.

Jag är fortfarande invandrare. Jag har aldrig stött på något seriöst rasistiskt mot mig eller mina invandrarkompisar när jag varit med dem, oavsett om jag varit i Göteborg eller en mindre stad.

Tickstart:

men att ni fortfarande matar honom??

Står i Bibeln att vi ska ge mat till andra 🙁


   
SvaraCitera