Aviseringar
Rensa alla

Ärlig då man druckit?


Wizzzo
Ämnesstartare

För att göra en väldigt lång historia kort så har tjejen gjort slut pang bom från ingenstans pga hon tappat känslorna. Varit dåligt en tid och tillslut så sa hon att hon inte hade känslor längre. 

F

Det roliga är dock att en vecka innan hon gjorde slut, då det varit dåligt länge, så var vi på fest, jag nykter och hon drack 4 cider (extremt lite påverkad, hade aldrig märkt nåt om jag inte vetat om det), och hon har nog aldrig varit så kär som då, hon älskade mig över allt annat då. Inte på ett fylle-älskar-sätt, utan ren kärlek. 
Hon är väldigt förvirrad och osäker, och har fått typ hjärnspöken om hur hon känner, för alla gånger då hon inte tänker så faller hon tillbaka och är kär igen. 
Ska nu inte prata med henne fram till sommaren, för att hon ska få inse att "shit, fan vad jag saknar honom" och bli intresserad igen. Jag gick igenom samma med henne, behövde bara vara utan henne i 3 månader så insåg jag hur mycket jag saknat henne (vi var dock inte ihop före, jag som friendzonat henne).  En kväll veckan före vi gjorde slut kom hon fram med att hon funderat och inte visste vad hon kände, varav jag ringde till henne och bröt ihop. Hon bröt också ihop och då jag frågade om hon aldrig saknade mig så svarade hon "jooo jag saknar dig så himla mycket nu, känner mig så dum! Nu ska vi lösa det här" och efter så skrev hon "så glad att vi pratat, känns som att jag vaknat upp ur en mardröm". Och tre dagar före vi gjorde slut så snapchatade vi och allt var verkligen som då det var bra igen, och hon kände sig "så hoppfull" = kär och intresserad. 
Sen gjorde hon slut och även EFTER hon gjort slut så var det stunder som hon var tillbaka i det gamla, men hon verkar blunda för det. 
Vi har alltid haft en gnista och hon har varit kär så länge i mig och velat ha mig (första kärleken dessutom), så set verkar som att då hon väl FICK mig så började hon "shit vill jag det här EGENTLIGEN, är han rätt för mig?....". 
Därför känns det som att hon kommer att inse att hon saknat mig om nån månad då hon träffar mig igen,som jag gjorde. Vad tror ni? Är man ärlig då man druckit? För isåfall har jag absolut inget att oroa mig för.


   
Citera

Nja jag blir kär i dom flesta när jag druckit. 

 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

vissa blir ärliga, andra våldsamma, fega, våghalsiga, glada, deprimerade, tjyvaktiga, pratglada, tysta, älskande, the list goes on.
Själv känner jag mig ibland ganska problemfri.


   
SvaraCitera
Wizzzo
Ämnesstartare

en som sagt var hon så lite påverkad att det inte ens märktes, hon var fortfarande samma som hon alltid varit,- bara det att hon var jättekär. Kändes som att hon slutade tänka på skolan, på vintern, på om jag var rätt eller inte och bara VAR med mig.

M


   
SvaraCitera

Wizzzo:
en som sagt var hon så lite påverkad att det inte ens märktes, hon var fortfarande samma som hon alltid varit,- bara det att hon var jättekär. Kändes som att hon slutade tänka på skolan, på vintern, på om jag var rätt eller inte och bara VAR med mig.M

Man saknar inte kon förrän båset är tomt - du vet nog vad du måste göra. Kapa.


   
SvaraCitera
Kudhos

Hon låter instabil som fan. Skulle ej vilja ha som partner. Hon kanske hade en svag period där hon inte visste vad hon ville, men hon borde prata med dig om det. Lägga korten på bordet/liknande metaforer om det så du vet vart du har henne. Det finns inget värre än en gråzon. 

Prata med henne, nykter. Båda två.


   
SvaraCitera
Wizzzo
Ämnesstartare

Angelize:

Man saknar inte kon förrän båset är tomt - du vet nog vad du måste göra. Kapa.

Har gjort det, ingen kontakt överhuvudtaget. Känns som att hon kommer att inse att hon saknar mig, inte just nu, inte om en månad, inte alls förrän hon träffar mig igen, så som jag gjorde. 


   
SvaraCitera
Wizzzo
Ämnesstartare

Kudhos:
Hon låter instabil som fan. Skulle ej vilja ha som partner. Hon kanske hade en svag period där hon inte visste vad hon ville, men hon borde prata med dig om det. Lägga korten på bordet/liknande metaforer om det så du vet vart du har henne. Det finns inget värre än en gråzon. 

Prata med henne, nykter. Båda två.

Jag förstår att det låter så, men man måste ha i åtanke att jag var hennes första, den kille som överhuvudtaget fick henne att typ fundera på att killar kan vara charmiga och att man kan bli kär. Har pratat med henne om det men får inte ut så mycket ur henne, känns som att hon undviker att tänka på det själv. Hon bestämde sig ju för att inte försöka och inte liksom vara mottaglig för "charm". Jag vet att ni nu tänker "men för fan, lämna psykot och gå vidare", men det är så svårt att få fram hur allt känns i ord.....hon var kär i mig jättelänge, fick mig, började fundera och tappade känslorna och bestämde sig för att inte bli kär igen, kort sagt, enligt mig. Men jag "vet" att vi är rätt för varandra, och jag är rätt så säker på att om hon bara blev "öppen för förslag" igen och bara umgicks med mig igen och bara VAR med mig utan att fundera så mycket,- så skulle hon inse att vi är rätt också.
En annan kul grej är ju att jag vet att hade inte jag tagit initiativ till ett förhållande hade hon fortfarande gått och pratat med mig varje dag, kär och velat ha mig. Och jag är ju EXAKT samma.


   
SvaraCitera
Kudhos

Wizzzo:

DU vet att du är rätt för henne, men hon är kanske inte lika säker på den frågan. Du ska inte anta vad andra känner för dig eller "Veta" hur saker ska vara. Människor är inte matte, de är slumpmässiga, oberäkneliga, oförutsägbara. Om hon undviker att prata med dig, hur kommer er relation se ut i framtiden? Bara undvika jobbiga samtalsämnen och mata en konflikträdsla? Jag fattar att det är jobbigt, men hon verkar osäker på vad hon vill och hur hon vill ha det. Jag tror att hon skulle må bättre om du låter henne få lite andrum för att tänka ut saker på egen hand än att hänga på  henne och be henne att bli mer öppen. Hon kanske inte är bekväm med det, och då får det vara så. Just nu.


   
SvaraCitera
Wizzzo
Ämnesstartare

 Har däremot "rört om i grytan" litegrann. Skrev att jag ber om ursäkt för hur jag betett mig, att jag varit förvirrad och så, att det var dumt av mig att "pressa" henne. Sen skrev jag även att jag har lugnat ner mig och inser att det var nog lika bra att vi gjorde slut för att det nog inte skulle ha hållit ändå, att världen är stor många tjejer osv osv. 

H

Så nu vet hon inte riktigt var hon har mig, förut visste hon ju att "ropar jag så kommer han", men nu har jag ju i princip sagt att jag inte vill ha tillbaka henne, för att det "nog är bäst såhär".
Fult spel kanske, men (nästan) allt är tillåtet i krig och kärlek.
Tror jag blir mer attraktiv i hennes ögon då jag helt plötsligt inte är lika självklar för henne, och att jag kanske kan gå till en annan tjej. Det kommer nog göra att hon förmodligen tänker efter en gång till i sommar+ att jag inte längre kommer räknas som ett ex som väntar i tre månader för att prata. Eller?


   
SvaraCitera

vad är "charm"


   
SvaraCitera

Wizzzo: men nu har jag ju i princip sagt att jag inte vill ha tillbaka henne, för att det "nog är bäst såhär".
Fult spel kanske, men (nästan) allt är tillåtet i krig och kärlek.
Tror jag blir mer attraktiv i hennes ögon då jag helt plötsligt inte är lika självklar för henne, och att jag kanske kan gå till en annan tjej. Det kommer nog göra att hon förmodligen tänker efter en gång till i sommar+ att jag inte längre kommer räknas som ett ex som väntar i tre månader för att prata. Eller?

Adam.png


   
SvaraCitera

Jag snackar bara en massa skit när jag druckit


   
SvaraCitera

Jag är en av dom som snackar massa skit på fyllan, hetsar och hamnar i slagsmål för att man hetsat mot någon på danska så dom inte förstår Gråter


   
SvaraCitera
Wizzzo
Ämnesstartare

tevepro:

Adam.png

Nej tycker jag inte.


   
SvaraCitera