Aviseringar
Rensa alla

Ärlig eller bara dum när man är full?


Ämnesstartare

Jag var på en fest och fick asbra kontakt med en klasskompis, vi pratade i flera timmar och kom fram till att vi kan bli jättebra vänner, han sa att han alltid tyckt jag verkade cool osv osv osv.
Sen blev han lite mer full, och började ta på mig på ett sätt som inte var "bara vänskapligt" och grejen är den att han har flickvän.

Det jobbiga nu är att jag inte vet om han gjorde det för att han var full, eller för att han känner sig lite attraherad av mig, om det är så han verkligen känner och liksom spelade ut sina känslor för att han druckit.

Dessutom tror inte jag att han minns särskilt mycket av tafsandet, och jag vet inte om jag bör berätta det för honom och därmed lägga det på hans samvete och göra det jobbigt för han och hans tjej.
Jobbigt läge.


   
Citera
Ämnesstartare

Behöver ärlighet utesluta dumhet och vice värsa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att han bara var full när han tafsade på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mest dum. [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

eller bara kåt[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara tig kvinna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweetOrange:

bara kåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BUSFRÖÖÖ DÅ 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara schteek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, skit samma vad han är då men borde jag låta honom veta vad som hände? Jag har liiiite svårt att sluta tänka på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

Okej, skit samma vad han är då men borde jag låta honom veta vad som hände?

Ja. _om_ han nu inte skulle komma ihåg ska han definitivt bli medveten om det och i så fall sluta bli full om han inte har kontroll på sina händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt honom veta vad han har gjort. Resten är upp till honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Låt honom veta vad han har gjort. Resten är upp till honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Låt honom veta vad han har gjort. Resten är upp till honom.

Ja, det är klart. Men ändå, om vi pratar om det kanske han tror att jag hittar på och bara vill förstöra för han och tjejen, och jag vill inte riskera att förstöra min och hans relation... äsch skit samma.


   
SvaraCitera

Han var nog ärligtdum .


   
SvaraCitera