Aviseringar
Rensa alla

Ärligt! Tror ni.....?


Ämnesstartare

Tror ni att man har en själsfrände?

Hur tror ni man känner på om man hittat den så kallade själsfränden? [smile]


   
Citera

Nä det tror jag inte.


   
SvaraCitera

sött


   
SvaraCitera

vet inte


   
SvaraCitera

vad är en själsfrände?


   
SvaraCitera

Nej det tror jag inte. Det finns massor med folk som vart säkra på att dom hittat just denne "själsfrände" men så har det tagit slut, skillsmässa, otrohet osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

vad är en själsfrände?

man kan säg att det är en som komplettera en 100% [smile] om man nu ska sammanfatta det


   
SvaraCitera

carolinesmile:

man kan säg att det är en som komplettera en 100% [smile] om man nu ska sammanfatta det

åh, en sån vill jag hitta, vart kan man hitta en sån?[cute]


   
SvaraCitera

Nej.

Det finns folk som man passar med, men inte själsfrände.


   
SvaraCitera

jag hoppas det, och ännu mer att den finns inom räckhåll


   
SvaraCitera

det är stor sannolikhet att de flesta i teorin kan finna en annan människa på jorden som de kan leva ett liv i fullständig tillit och samförstånd tillsammans med
är det det du menar?
det är dock ganska osannolikt att man stöter på den ifall man ska se på statistiken så att säga

jag har hittat en sån
det kändes inget särskilt första gången jag såg honom. några timmar senare ville jag gärna sova i hans säng men nä, inget mer än så.
förstod nog först flera år senare vad jag egentligen hittat. det var först några år senare det blev vad det blev också, som jag upptäckte att vi växt ihop.
de flesta dagar har jag förstånd nog att vara tacksam över att jag har skäl att vara lyckligare än de flesta.
det e sjukt coolt asså


   
SvaraCitera

Nä. men såklart man kan lyckas hitta någon man trivs med länge.


   
SvaraCitera

egentligen handlar väl det hela mest om frånvaron av kommunikationshinder av olika sorter.


   
SvaraCitera

efter att ha sett det här, så ja. jag tror att det finns en för alla där ute!


   
SvaraCitera

ne


   
SvaraCitera