Aviseringar
Rensa alla

äs-blinda mods


Ämnesstartare

jag tycker att den största buggen på den här sidan är att de flesta modsen inte ser äs-trådarna (alternativt ser men bryr sig inte). jag är trött på att få triggande material i fejset hela tiden. 
vad säger ni? 
och mods, hur går diskussionen hos er? 


   
Citera

Vi vill såklart ta bort allt sånt men vi kan inte se allt men uppskattar verkligen din anmälan på tråden så att vi kunde uppmärksamma och låsa den. 


   
SvaraCitera

stereo total:
jag tycker att den största buggen på den här sidan är att de flesta modsen inte ser äs-trådarna (alternativt ser men bryr sig inte). jag är trött på att få triggande material i fejset hela tiden. 
vad säger ni? 
och mods, hur går diskussionen hos er? 

håller med det triggar gång en 


   
SvaraCitera

Moderatorer går inte igenom varje tråd och varje nytt inlägg. Anmäl inlägg och/eller trådar som du anser vara olämpliga. Sedan är det upp till modsen att avgöra om de bryter mot reglerna.


   
SvaraCitera

Ursäkta min okunskap. Men vad är triggande material?


   
SvaraCitera

Bra att veta är även att ibland låter vi trådarna vara i en liten liten stund ifall någon utav er är mitt uppe i att ge bra råd till TS. Vi vill såklart hjälpa TS också, även om trådarna ska låsas innan olämpliga inlägg skrivs i tråden, samt triggar andra användare. 


   
SvaraCitera

Fingerprints:
Bra att veta är även att ibland låter vi trådarna vara i en liten liten stund ifall någon utav er är mitt uppe i att ge bra råd till TS. Vi vill såklart hjälpa TS också, även om trådarna ska låsas innan olämpliga inlägg skrivs i tråden, samt triggar andra användare. 

Har ni inte några färdiga meddelanden som ni bara klistrar in med tips och nummer till rätt organisationer/föreningar för att man ska kunna få hjälp?


   
SvaraCitera

Vad är en äs-tråd?


   
SvaraCitera

Jag undrar samma sak?

Vad exakt är ''triggande material''? Något som förargar någon annan och inte bryter mot reglerna eller något som förargar och bryter mot reglerna?


   
SvaraCitera

Vehnk:
Ursäkta min okunskap. Men vad är triggande material?

dom som ba Ät Inte För Mycket Mat

på sig själv eller andra


   
SvaraCitera

Vehnk:
Ursäkta min okunskap. Men vad är triggande material?

För någon kan det vara triggande att veta att någon väger 42 kilo och vill ner än mer.
För en annan är detta inte alls triggande utan mer avskräckande och man vill hålla sig ifrån ÄS.
Det är väldigt individuellt, såklart.


   
SvaraCitera

Maki:

Har ni inte några färdiga meddelanden som ni bara klistrar in med tips och nummer till rätt organisationer/föreningar för att man ska kunna få hjälp?

Nej men vi vet på ett ungefär vad vi ska skriva och vi har lyckan att ha time som (olyckligtvis) har stor erfarenhet inom ämnet, så är vi osäkra kan vi alltid rådfråga henne.
Men det där med kontaktnummer är något jag tycker låter bra och jag ska kolla upp det!


   
SvaraCitera

Jag förstår.

Kom att tänka på denna när vikt fördes på tal..


   
SvaraCitera

mpt:hv: dom som ba Ät Inte För Mycket Mat
ty
på sig själv eller andra

Maki: För någon kan det vara triggande att veta att någon väger 42 kilo och vill ner än mer.
För en annan är detta inte alls triggande utan mer avskräckande och man vill hålla sig ifrån ÄS.
Det är väldigt individuellt, såklart.

Okej. Jag antar jag inte är tillräckligt kunnig på området för att uttala mig egentligen men spontant tycker jag det är fånigt. Men det är väl annorlunda för de som verkligen sitter där antar jag.


   
SvaraCitera

Vehnk:
Okej. Jag antar jag inte är tillräckligt kunnig på området för att uttala mig egentligen men spontant tycker jag det är fånigt. Men det är väl annorlunda för de som verkligen sitter där antar jag.

Du som inte är insatt i ett ätstörningsbeteende kanske ska undvika att kalla det fånigt. 


   
SvaraCitera