Aviseringar
Rensa alla

Äs-chatt


Ämnesstartare

Jag vill bara ge er alla ett tips om ätstörningszonen på www.tjejzonen.se. Ett underbart ställe att bara kunna lätta på allt utan att bli dömd och att få respons direkt.


   
Citera

Tack för länk.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Är det en mot en chatter? :c


   
SvaraCitera

killar med ÄS då[confused]


   
SvaraCitera

Killar utan ÄS då?


   
SvaraCitera

daylight:

Jag vill bara ge er alla ett tips om ätstörningszonen på www.tjejzonen.se. Ett underbart ställe att bara kunna lätta på allt utan att bli dömd och att få respons direkt.

jag förstår syftet med sidan men vad är grejen? .-. alltså hur ska målet uppnås?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Är det en mot en chatter? :c

Yes, du får prata med någon av deras jourhavande


   
SvaraCitera

daylight:

Yes, du får prata med någon av deras jourhavande

Aha :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

jag förstår syftet med sidan men vad är grejen? .-. alltså hur ska målet uppnås?

Jag tror väl att deras mål egentligen är att bara finnas där för de som vill ha hjälp? Hjälpa dem att leda vidare till annan hjälp om man behöver? Om du nu vill så läs på deras hemsida


   
SvaraCitera

Diskriminering att inte låta killar med ÄS vara med, inte för att jag har ÄS, men ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du kollat in på deras sida så riktar de inte enbart in sig på äs utan tjejer överhuvudtaget, äs är bara en del.. men jag håller med dig om att det borde finnas mer riktat åt också killar med äs på nätet


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Killar utan ÄS då?


   
SvaraCitera

tack för tipset[blush]


   
SvaraCitera

ass-chatt
menaru nog
stava rätt nästa gång[y]


   
SvaraCitera

detberorpå:

ass-chatt

En sådan innehåller nog mycket skitsnack..


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

En sådan innehåller nog mycket skitsnack..

Jorå, särskilt om man ett mitt ass.
hahah


   
SvaraCitera