Aviseringar
Rensa alla

Äta bebisar


Ämnesstartare

Vad är det här? :S vill inte läsa men vill veta

http://www.thecontroversialfiles.net/2013/07/chinese-eat-baby-soup-for-sex.html

varning: döda bebisar i vatten (kokas), döda bebisar som äts


   
Citera
Ämnesstartare

Människor som äter tillagade foster, de har fått för sig att man får bättre hälsa och sexuellt bättre. Visst är det sjukt, men människor kan få för sig sånt här, typ som att man tror i vissa delar av världen att man blir imun mot aids om man penetrerar en oskuld. Kannibalism finns överallt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan vad sjukt!! jävla svin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙁  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte jag vågar trycka på den länken ärligt talat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, att äta kött är ju rätt vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: döda bebisar i vatten (kokas), döda bebisar som äts

:D:D:D:D varför taggade du inte med detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

... Vem vill hänga med till kina för att koka dessa jävlar levande? (koka de skyldiga alltså)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan vad äckligt. Vart spyfärdig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Visst är det sjukt, men människor kan få för sig sånt här

Anser du att det skall vara tillåtet? Jag menar, varje individ skall ha rätten att bestämma över sin egen kropp, och bebisarna tillhör ju kvinnans kropp ett tag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Anser du att det skall vara tillåtet? Jag menar, varje individ skall ha rätten att bestämma över sin egen kropp, och bebisarna tillhör ju kvinnans kropp ett tag. 

asså va 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

asså va 

S3ON: Anser du att det skall vara tillåtet?

Att tillaga och äta mänskliga bebisar..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Att tillaga och äta mänskliga bebisar..?

varför skulle jag tycka det skulle vara lagligt? vart har jag skrivit det? det är inte prostitution vi pratar om här 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
... Vem vill hänga med till kina för att koka dessa jävlar levande? (koka de skyldiga alltså)

tycker du det är jämförbart att äta foster utan medvetande och att koka ihjäl fullvuxna människor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Anser du att det skall vara tillåtet? Jag menar, varje individ skall ha rätten att bestämma över sin egen kropp, och bebisarna tillhör ju kvinnans kropp ett tag. 

men vad är det här för moralistsvammel? jag måste väl anta att foster inte aborteras för matens skull, utan att de hade aborterats alldeles oavsett, det är liksom kina vi pratar om. då är det väl om något mindre fel att äta ett människofoster, vilket inte höjer marknadsvärdet på lidande, snarare än typ, en gris som är slaktad för ändamålet. och även om det skulle vara ett levande spädbarn, fan, barn är helt dumma i huvudet. de är inte smartare än grisar. vad ger dem ett högre värde än grisar?


   
SvaraCitera