Aviseringar
Rensa alla

Äta?


Ämnesstartare

Hallå är det bara jag som inte pallar äta nu under sommarn? Ja äter lite keso med frukt o dricker typ 1-2 nocco o lite vatten varje dag? Ja ä dock fett hungrig när ja ska sova men inte annars?

insåg precis att ja skrev på ”snack” iställe för ”fråga” men aja palla bry sig


   
Citera
Ämnesetiketter

Inte bara du...när jag är hemma äter jag inte så mycket men har rest en del och ätit väldigt mycket då så det har jämnat ut sig haha. Men jag äter ändå mer än du när jag är hemma, kom igen! du vet att du inte kan leva på bara keso och nocco.


   
SvaraCitera
Smilen

_Sanna_:
Hallå är det bara jag som inte pallar äta nu under sommarn? Ja äter lite keso med frukt o dricker typ 1-2 nocco o lite vatten varje dag? Ja ä dock fett hungrig när ja ska sova men inte annars?

insåg precis att ja skrev på ”snack” iställe för ”fråga” men aja palla bry sig

Jag har fått lite svårare att äta nu i den här värmen, man känner sig inte alls hungrig eller aptitlig när det har varit såpass varmt. 


   
SvaraCitera

D värmen asså man pallar inte göra ett skit 


   
SvaraCitera

Yoghurt och olika flingor, nyponsoppa, creme fraiche med kycklingspett och vattenmelon.
Morgonen är svårast, men brukar ha ett glas juice då som är något mättande för stunden.


   
SvaraCitera

Kan hålla med att det är lite svårare att få i sig nu under den extrema värmen. Tvingar dock i mig för att få det att funka med träningen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är ju konstigt (enligt mig) att man inte kan äta? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ettanvändarnamn:
Inte bara du...när jag är hemma äter jag inte så mycket men har rest en del och ätit väldigt mycket då så det har jämnat ut sig haha. Men jag äter ändå mer än du när jag är hemma, kom igen! du vet att du inte kan leva på bara keso och nocco.

Sant men glömmer liksom
bort o äta om ingen påminner mig


   
SvaraCitera

Har bara druckit vatten och mjölk och äter kokt ägg. Orkar inte heller äta så mycket trots att jag tränar typ varje dag haha 


   
SvaraCitera
Haien

Om du bara sitter stilla hela dagen så skulle det inte vara så konstigt men gör du saker så bör du nog äta mer. 


   
SvaraCitera

Äta orkar jag, laga mat är dock för jobbigt.


   
SvaraCitera