Aviseringar
Rensa alla

äta på toaletten


Ämnesstartare

det kommer knappast som någon överraskning för någon majoritet av er att jag betraktar hygien som något som människor med för mycket fritid sysslar med. det är dock en sak som jag är säker på att många av er andra, med mer fritid än ja, även sysslar med.

så, har ni någon gång ätit mat på toaletten? kan vara allt från en macka eller två till slötuggande ur en påse chips, choklad, trerättersmiddag, osv. färdigmat?

ni måste svara ärligt, till varje pris. jag skiter i om era irl-vänner stalkar er, era pojk/flickvänner, eller folk ni vill ligga med. ni måste svara, och ni måste vara ärliga.

så... har ni ätit på toaletten? vad åt ni? hur ofta har det hänt? var det en medveten grej, eller gjorde ni det bara utan att tänka på det? har ni talat ut om saken med någon innan? all information är relevant information.

Image

bilden är arrangerad. det är inte personen i filmen som skrivit brevet, osv.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hmm, nej, faktiskt inte.


   
SvaraCitera

uhm har nog ätit nån macka nån gång utan att tänka speciellt på det.. och druckigt öl [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gått in på toa med mat i munnen, men ej något mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad ska alla mina irl-vänner och pojkvänner och flickvänner och personer jag vill ligga med tänka? [sad]

Har stressätit mat under toabesök när jag haft bråttom några gånger, i huvudsak bröd och frukt. Inte riktigt säker på hur ofta det har hänt. Har druckit kaffe under toabesök ganska regelbundet i perioder, mest i och med morgonrutiner inkluderande kaffe i badrum och massivt koffeinberoende. Har diskuterat saken förut med syster som tydligen kombinerar mat och toabesök någorlunda regelbundet, då hon multitaskar precis allting.


   
SvaraCitera

Hmm...... kanske någon enstaka gång men väldigt väldigt sällan, troligtvis:

JÄVLA SKIT:

Har gått in på toa med mat i munnen, men ej något mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säkert hänt att man haft en macka eller annat i handen när man pissat[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ätit macka inne på toaletten, medans jag tjyvlyssnade på samtalet utanför. Det var väl trevligt


   
SvaraCitera

har haft tuggummi i munnen. Men jag brukar ta ut det när jag går på toa. Det känns fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej? Inte vad jag kan komma ihåg iaf.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

No. Har bara tuggat på tandborste. Så lite tandkräm har man väl käkat då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte påminna mig om att jag ätit mat samtidigt som jag varit på dass. Sitta och äta chokladpudding medans man har sprutdiarré känns inte så fräscht. Kalla mig gammalmodig.


   
SvaraCitera

Har druckit öl någon gång. men tror aldrig jag har käkat något på toan.

Därimot så brukar jag alltid passa på och borsta tänderna på kvällar o mornar när jag sitter på dass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej orka sånt:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räknas snus?


   
SvaraCitera