Aviseringar
Rensa alla

Äter korvbröd med bireost.


Ämnesstartare

Och det var ganska gott. Hatar korv!! Någon mera här som hatar korv så jag kan hata lite med någon?


   
Citera
Ämnesstartare

Brieost heter det väl? [crazy]

Äter korv med korvbröd atm, utan bröd och ketchup så kan jag inte äta korv i någon form.


   
SvaraCitera

Hata alla korvar eller en viss korv?

Gillar alla korvar "typ" så du får inte hata med mig.


   
SvaraCitera

Korv ifrån den lilla killen med rosenröda kinder är god [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Brieost heter det väl?

Oj skrev fel.

isola:

Äter korv med korvbröd atm, utan bröd och ketchup så kan jag inte äta korv i någon form.

Aha oki!! hittade 1 mask i en korv när jag åt korv och bröd så äter aldrig det igen även om det är så mysigt att göra det på sommarkvällarna[cry]

Macktorsken:

Hata alla korvar eller en viss korv?

Alla korvar!! tror jag! Joo all korv!![sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Korv ifrån den lilla killen med rosenröda kinder är god

Vet inte vilken du menar![cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Aha oki!! hittade 1 mask i en korv när jag åt korv och bröd så äter aldrig det igen även om det är så mysigt att göra det på sommarkvällarna[cry]

Åhfyyyy [cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

m3lis:

Alla korvar!! tror jag! Joo all korv!!

Okej, varför då? [sad]

isola:

Äter korv med korvbröd atm, utan bröd och ketchup så kan jag inte äta korv i någon form.

Haha trodde först att du bara åt korv och inget mera till mat och tänkte "vilken äcklig middag, bara äta korv är inte gott"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Haha trodde först att du bara åt korv och inget mera till mat och tänkte "vilken äcklig middag, bara äta korv är inte gott"

Är lunch [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Åhfyyyy

Mm, bara jag känner den äckliga fula korvlukten vill jag spy! Och bara jag ser dom fula långa äckliga korvarna vill jag spotta på dom! och bara jag känner på dom korvarna vill jag klämma sönder dom. Och bara jag får den korvsmaken i munnen vill jag dö!!!


   
SvaraCitera

m3lis:

Vet inte vilken du menar!

menade denna korven ju [blush][blush]


   
SvaraCitera

isola:

Är lunch

Klockan 18:30 ungefär? Vad har du för matvanor? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Okej, varför då?

För korvmedbröd hittade jag en mask i en gång som jag nyss skrev och falukorv är så jävla äckligt. Dom är fula och smakar skit! Obs, jag är inte kräsen när det gäller mat, bara när det gäller fucking korv![smile] fast korvstroganoff kan jag äta, för mamma gör så god[love]. fast vill lite spy när jag bara får upp en korv i munnen..[sad] Vet inte vad det finns mer för korv.. Eller är salami korv? för det är gott. Och då är den skivad och kan inte finnas något mer än korv i den! fast det är äckligt när man får vita klumpar i munnen av salamin. Vill bli vegetarian men ändå inte[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

menade denna korven ju

Aha nej inte sån korv heller![smile]


   
SvaraCitera

m3lis:

Vill bli vegetarian men ändå inte

Bli det. [y]


   
SvaraCitera