Aviseringar
Rensa alla

ätit: 3 potatisar, 1 morot, 1 zuccini + soppa


Ämnesstartare

e d nå fel på mig?

förvisso var rotfrukterna skivade och grillade, men ändå :< trodde ej jag skulle äta allt o räknade med att det skulle bli över till imorn........ wä e proppmätt

mmm e d där chocolate chip cookies??


   
Citera

Jag har ätit en halv smörgåstårta O: Känner mig tjockis[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

mmm e d där chocolate chip cookies??

o så fick ja mig 1 vacker sörprise, mina ögon ba O_O_O_O

Image


   
SvaraCitera

honolulu:

mmm e d där chocolate chip cookies??

[love]


   
SvaraCitera

stereo total:

Det är gott att äta.

honolulu:

bild

Åh, blev sugen på GILLE-kakor nu.. Mina favoritkakor var slut sist jag var i affären. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Åh, blev sugen på GILLE-kakor nu.. Mina favoritkakor var slut sist jag var i affären. [sad]

man ska äta walmarts chips ahoy [blush][blush][blush][blush][smile][smile][smile][smile] då snålar dem ej med chokladbitarna, men man blir FET [love] då göder man lixom själen också, det kan man ej göra med svenska kakor, tyvärr

Image


   
SvaraCitera

honolulu:

man ska äta walmarts chips ahoy

Har du testat Maryland cookies? Det är chocolate chip cookies Rolls Royce, fast det är synd att dom bytt förpackning [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maskerad2010:

Har du testat Maryland cookies? Det är chocolate chip cookies Rolls Royce, fast det är synd att dom bytt förpackning [n]

åh, nej [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

äre studentmat1 lr [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

äre studentmat1 lr [crazy][crazy]

jag gör faktiskt fett lyxig studentmat, detta var bara lite kvällsmat pga hade redan ätit [blush]

kommer aldrig gå ner i vikt, även om ja går tusenmiljoner kilometer upp o ner för trappor o backar n shit!! [cry]


   
SvaraCitera

honolulu:

jag gör faktiskt fett lyxig studentmat, detta var bara lite kvällsmat pga hade redan ätit [blush]

aha[crazy][crazy] tykcte de var bra mat bättre än nudlar o så!!

honolulu:

kommer aldrig gå ner i vikt, även om ja går tusenmiljoner kilometer upp o ner för trappor o backar n shit!! [cry]

joooooorå, har du motivationen kmr du gå ner massa


   
SvaraCitera

låter nyttigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aha[crazy][crazy] tykcte de var bra mat bättre än nudlar o så!!

nämn ej nudlar i min närhet plz [shake][shake][shake] om jag vill ha det tänker jag köpa smaaala spagettin [love]

Lounge fact:

joooooorå, har du motivationen kmr du gå ner massa

hahahah ....... yeah. [blush]

enhimmelskdrog:

låter nyttigt!

mmm de äre!


   
SvaraCitera

honolulu:

nämn ej nudlar i min närhet plz [shake][shake][shake] om jag vill ha det tänker jag köpa smaaala spagettin [love]

e du addicted eller [crazy] köp fullkornsspaghetti de är ju najs bajs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

e du addicted eller [crazy] köp fullkornsspaghetti de är ju najs bajs

nej det är bara skit ju.. kan väl tänka mig köpa det 1 gång i livet. ah, de är bra grejer!


   
SvaraCitera