Aviseringar
Rensa alla

Ätstörning? Misshandel? Alkolist? Sorg?


LinisL
Ämnesstartare

Fina ni där ute! Var så gulliga och hjälp mig med mitt projektarbete och berätta om erat liv, era åsikter, era upplevelser och allt där till! Kontakta mig gärna. Tack på förhand! [love]


   
Citera

Jag har upplevt allt, vad vill du veta?


   
SvaraCitera

Om du vill veta mina upplevelser kring tristess, så kan jag stå till tjänst.


   
SvaraCitera
LinisL
Ämnesstartare

S3ON:

Jag har upplevt allt, vad vill du veta?

Hej, ledsen för sent svar, men du skrev att du varit med om allt. Skulle du kunna vara lite mer specifik? Eller kanske skriva lite (eller mycket om du vill) om dig själv. Så blir det lättare för mig att ställa frågor grundat på det du berättat.

Självklart om du fortfarande känner att du vill bidra till min tidning.

Med vänliga hälsningar Linnéa


   
SvaraCitera
time
 time

Om du inte ställer ledande frågor tror jag det blir svårt för folk att vräka ur sig privata angelägenheter utan att veta mer om saken.

Sen heter det alkoholist också.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Sen heter det alkoholist också.

Makes one wonder... vad skulle en "alkolist" vara? Något mer kreativt än en list lackad med sprit?

Eller så är det själva grejen med att vara lurig med sin alkohol... och med list framgångsrikt undanhåller sitt drickande. [shake]

Nödvändigt inlägg... I'm sorry [blush]


   
SvaraCitera
LinisL
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Om du inte ställer ledande frågor tror jag det blir svårt för folk att vräka ur sig privata angelägenheter utan att veta mer om saken.Sen heter det också.

Tobbish:

Makes one wonder... vad skulle en "alkolist" vara? Något mer kreativt än en list lackad med sprit?Eller så är det själva grejen med att vara lurig med sin alkohol... och med list framgångsrikt undanhåller sitt drickande. Nödvändigt inlägg... I'm sorry

Haha..Jag råkade skriva fel, grammatik har aldrig varit min starka sida. Och nej, jag vet. Jag tänkte inte att han skulle skriva det öppet heller men nu var det så att det inte gick för mig att skriva ett privat inlägg till honom så det fick bli så 🙂


   
SvaraCitera

LinisL:

Haha..Jag åkade skriva fel

Det går att ändra rubriken nu efterhand med, så är det ur världen [crazy]


   
SvaraCitera

tänker inte hjälpa någon som inte kan formatera text på ett läsbart vis


   
SvaraCitera

du får ju fråga frågor


   
SvaraCitera

Jungman:

tänker inte hjälpa någon som inte kan formatera text på ett läsbart vis

Vad menar du? Jag förstår varenda ord av hennes inlägg. Rätt läsbart.


   
SvaraCitera

KungYxe:

Vad menar du? Jag förstår varenda ord av hennes inlägg. Rätt läsbart.

det ser förjävligt ut helt enkelt


   
SvaraCitera
LinisL
Ämnesstartare

Om det är någon av er som vill dela med er och hjälpa mig så kan ni gärna skicka iväg ett mail till mig på linneawork@live.com så pratar vi vidare på så sätt. Tacktack 🙂


   
SvaraCitera

Vrf skulle man berätta för dig om sin sorg?


   
SvaraCitera
LinisL
Ämnesstartare

Det behöver inte vara just sorg men om man känner att man vill bidra till min tidning som ska skapas för att hjälpa andra. Ibland kan det vara skönt att bara få prata av sig med någon också, men det är ju från person till person.


   
SvaraCitera