Aviseringar
Rensa alla

Även tjejer gillar knulla


Ämnesstartare

När jag var liten trodde jag bara att killar var intresserade av sex. Sedan märkte jag att det inte är så. Massor av tjejer vill bli knullade. Vad är era erfarenheter och åsikter om saken? Tycker tjejer om att knulla?


   
Citera

Är det verkligen så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas: Är det verkligen så?

Ja jag tror det. Är säker. De vill att man ska knulla med dem. Galen


   
SvaraCitera

Så är det verkligen! Så killar öva på att hålla tro mig vi tjejer gillar killar som håller länge. Btw rätt kille me gråa mjukisbyxor får tjejer att dregla hehe


   
SvaraCitera

Tumbleweeed:

Ja jag tror det. Är säker. De vill att man ska knulla med dem. Galen

Är det verkligen så?! Jag tror åtminstone inte att de vill att jag ska knulla med dem! Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas: Är det verkligen så?! Jag tror åtminstone inte att de vill att jag ska knulla med dem!

Är du verkligen säker på det? Kanske trotts allt.... Jag trodde också att det var så men sedan visade det sig att de ville ha dobrak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donkeking: Så är det verkligen! Så killar öva på att hålla tro mig vi tjejer gillar killar som håller länge. Btw rätt kille me gråa mjukisbyxor får tjejer att dregla hehe

Mmmmm. Så kan det vara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klagar ofta på att UM är så dött men när detta är trådarna man får läsa så önskar man faktiskt att det var döttSover


   
SvaraCitera

Tumbleweeed:

Är du verkligen säker på det? Kanske trotts allt.... Jag trodde också att det var så men sedan visade det sig att de ville ha dobrak.

Om de vill ha dobrak från mig, är jag väldigt glad! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay: Klagar ofta på att UM är så dött men när detta är trådarna man får läsa så önskar man faktiskt att det var dött

Men tycker du inte att det är skönt att knulla alls? Har du aldrig knullat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas: Om de vill ha dobrak från mig, är jag väldigt glad!

Den som väntar på något gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N e j .

Donkeking:  gråa mjukisbyxor får tjejer att dregla hehe


   
SvaraCitera

jag älskar knull


   
SvaraCitera

Tumbleweeed:

Den som väntar på något gott.

Vem väntar på något gott?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas: Vem väntar på något gott?

Du själv kanske!
Glad


   
SvaraCitera