Aviseringar
Rensa alla

AFA fyller 20 år



   
Citera
reben

[tystnad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

afa, jävla rökridå. skulle inte förvåna mig om de är sponsrade direkt av svenskt näringsliv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
[tystnad]

Värst vad du varit butter den senaste tiden. AFA är ett militant nätverk som arbetar mot rasism, sexism, kapitalism och homofobi.


   
SvaraCitera
reben

den_fete: militant nätverk

.................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete: militant

Blivit fysiskt misshandlad av medlemmar därifrån vid ett par tillfällen. De har ingen humor what so ever och total nolltolerans.. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Blivit fysiskt misshandlad av medlemmar därifrån vid ett par tillfällen. De har ingen humor what so ever och total nolltolerans.. Ledsen

jag beklagar. trodde dom att du var asiat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skräp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

jag beklagar. trodde dom att du var asiat?

jag uppförde mig "rasistiskt". Skämtade bara lite om profeten mohammed, hallå liksom?! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis, äckliga jävla kommunistverk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej det där var dumt, ursäkta jag är en bättre människa nu.

Ha den äran organisation som vill ha lika för alla oavsett hur mycket/lite de anstränger sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

jag uppförde mig "rasistiskt". Skämtade bara lite om profeten mohammed, hallå liksom?! Rodnar

Har aldrig förstått varför vissa vänstergrupper i Sverige tycker att det är rasistiskt att driva om Islam. Det är en religion inte en ras. Dessutom så är ju Islam och koranen knappast något att försvara om man vill stå upp för kvinnors och hbt-personers rättigheter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe:

Har aldrig förstått varför vissa vänstergrupper i Sverige tycker att det är rasistiskt att driva om Islam. Det är en religion inte en ras. Dessutom så är ju Islam och koranen knappast något att försvara om man vill stå upp för kvinnors och hbt-personers rättigheter. 

Jag anser att man skall få skämta om allt, oavsett om det är bra eller inte. Jag skämtar om mig själv till och med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill gå på deras 20årsfezt pga: mysiga artister.


   
SvaraCitera