Aviseringar
Rensa alla

AFA video


Ämnesstartare

JGGGG:

Skapade du i höstas en tråd om att du skall rymma hemifrån?

du har PM.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bara Ta Allt:

Antifa Hooligans har ingen koppling till nätverket AFA. Get real. Du är ju bara ett löjligt troll, typ Matoc eller någon annan nolifer-nasse på UM som vill tramsa runt.

är jag ett troll????

ja det är jag, men inte på detta konto [bigsmile] på detta konto är jag fullt seriös...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

du har PM.

Tolkar det som ett ja, lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Tolkar det som ett ja, lol.

hemligstämplat [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

hemligstämplat [mad]

Potentiellt troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Sjukt kass video.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Potentiellt troll.

håll käft, inte detta konto som jag har sagt tidigare [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

är jag ett troll????

ja det är jag, men inte på detta konto [bigsmile] på detta konto är jag fullt seriös...

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr att de borde bli krig mellan sdare och afa [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

tkr att de borde bli krig mellan sdare och afa [cool]

och afa vinner lätt [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg ut som en reklamfilm gjort av "Föräldrar på stan" för att värva nya föräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På tal om:

Bara Ta Allt:

Varför har du med bilder från fotbollsstadios?

WorldUnited:

antifa hooligans you know [wink]

Ge fan i att blanda in era jävla extremist-tönterier i fotboll (nu syftar jag inte på dig bta, citerade endast frågan ang. ämnet). Det spelar ingen roll om det är AFA, RF, GFN, SMR eller jävla kukfittornas våldsrunkade världssamfund, ge fan i våra läktare. Det värsta jag vet är att se små horor i casual-kläder springa runt och leta efter meningsmotståndare på en sektion som enbart är till för att ena supportrar för ett gemensamt mål, nämligen att föra fram kärleken till ens fotbollslag.

Man har sett så jävla många muppar genom åren, och det är lika jävla störande varje gång. Håll er på någon jävla parkeringsplats och kasta glasflaskor på varandra istället, fotbollen är inte en scen för någon jävla politisk pajkastning. Och nej, jag har ingen jävla lust att berätta vilken sida jag står på till någon finnig jävla fittunge med rutkeps, jag är där för (i mitt fall) blåvitt och inget annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

nämligen att föra fram kärleken till ens fotbollslag

visst ska man inte blanda in politik i fotboll.... det har du rätt i...

Evil Conduct:

jävla fittunge

lugna ner dig innan jag kallar dig för våldsbenägen fotbolls beroende supande tatuerad idiot [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

lugna ner dig innan jag kallar dig för våldsbenägen fotbolls beroende supande tatuerad idiot [mad]

Nu är det som så att jag inte är särskilt rädd för att höra sanningen. So by all means, go ahead


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:D:D:D:D


   
SvaraCitera