Aviseringar
Rensa alla

Afrikansk jättelandsnäcka


Ämnesstartare

Är det någon här på UM som har någon erfarenhet av detta djur? [cute]

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Djurabstinens? [wink]

ps det där är en jättesnigel [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ps det där är en jättesnigel

[sad] Stod i annonsen

Edit: Eh, läste ej vad du skrev ordentligt. Det är en snäcka, ej snigel [no-no]

isola:

Djurabstinens?

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äcklig [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

snigel

Sniglar har inget skal, eller ingen snäcka, eller vad det kan tänkas heta. [no-no]
Har de ett hårt hus på ryggen så är det en snäcka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samlade på sniglar förut och försökte få dom att para sig med varann, om dom trilskades fick dom hyddan krossad mot asfalten, himla äckliga djur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är säkert bra på att suga... [smile]

[confused] ... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnsisjön_:

Samlade på sniglar förut och försökte få dom att para sig med varann, om dom trilskades fick dom hyddan krossad mot asfalten

störda människa [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName2:

Den är säkert bra på att suga...

Det vet jag inte, men det är skönt när dom glider fram på muffen, lite som att bli sklickad [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnsisjön_:

Det vet jag inte, men det är skönt när dom glider fram på muffen, lite som att bli sklickad

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

störda människa

Alltså, snigelmord är ju inte så konstigt, speciellt inte om man bor på landet. Vet ej hur många snäckor som min farmor dödade under sin livstid, eftersom de åt upp hennes blommor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Alltså, snigelmord är ju inte så konstigt, speciellt inte om man bor på landet. Vet ej hur många snäckor som min farmor dödade under sin livstid, eftersom de åt upp hennes blommor.

Dödar man djur utan anledning, och dessutom försöker få dem att para sig med varandra bara för att man ska få ut någon slags störd njutning av det så är man inte speciellt frisk.
Har inte mycket till övers för sådana människor, faktiskt. Tråkigt att de haft det som de haft det, men sök hjälp och låt inte andra lida för det liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Dödar man djur utan anledning, och dessutom försöker få dem att para sig med varandra bara för att man ska få ut någon slags störd njutning av det så är man inte speciellt frisk.

Menade ej att det var okej, mer att sniglar/snäckor oftast inte ses som djur, utan mer som ohyra/skadedjur och människor således inte får dåligt samvete av att döda dem. Tror ej att det gör personen i fråga till någon typ av störd psykopat, utan att det är den sociala prägeln som spelar roll där.

Finnsisjön_ verkar förvisso vara ett dumt troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Finnsisjön_ verkar förvisso vara ett dumt troll.

Ah, fast Muppen är den väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ah, fast Muppen är den väl.

Muppen är la inte den seriösaste användaren på um?[wink] (fast den sötaste [blush]).


   
SvaraCitera