Aviseringar
Rensa alla

Agerar Carina Höglund rätt ang. mordet på Engla?


Ämnesstartare

S3ON:

Det borde ligga i deras ansvar att se till så att sådana människor inte går på fria gator..

Men hur skulle de göra det? Det fanns ju inga tips som de hade fått in om Pernilla, jag har ännu än inte hittat något. Det är bara något som Carina Höglund säger att det finns...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

gräsligt att förvänta sig något av en uppenbart sörjande mammae som atr ngn i din närhet skulle dö och betygsätta hur korrekt ditt handlande är 5 år senare

Sörjande?
Snarare pengakåt.

Om jag var 10 år gammal och blev mördad hoppas jag verkligen att mina föräldrar aldrig ens skulle komma i närheten av att beté sig så svinigt.


   
SvaraCitera

ZHUCHENG-SHANDONG:

Men hur skulle de göra det?

Det är det som är frågan! Fortfarande statens ansvar though, kostar det dem en massa pengar kanske de lägger krut på att tänka ut hur de skulle kunna gå tillväga.


   
SvaraCitera
Lounge

ZHUCHENG-SHANDONG:

Sörjande?Snarare pengakåt.Om jag var 10 år gammal och blev mördad hoppas jag verkligen att mina föräldrar aldrig ens skulle komma i närheten av att beté sig så svinigt.

Du verkar inte kunna tänka dig in i andras situationer, inte så konstigt eftersom du antagligen inte varit med om något liknande. Vad vet du om pengar? Kanske handlar om stödet hon får ifrån svenska folket. Hon har ett behov av att göra så eftersom det hjälper henne, möjligtvis destrukrivt, att hantera englas död. Tänk lite bredare.


   
SvaraCitera

Jamen funkar det för henne att känna lite pengar på det hela tycker jag bara att hon ska få göra det.
Vem förlorar på det?


   
SvaraCitera
mynona

stereo total:

Jamen funkar det för henne att känna lite pengar på det hela tycker jag bara att hon ska få göra det. Vem förlorar på det?

[love] jag måste säga att dina ohämmade kommentarer i diverse trådar känns modiga och sköna att läsa! mvh jag framför beröm


   
SvaraCitera

mynona:

jag måste säga att dina ohämmade kommentarer i diverse trådar känns modiga och sköna att läsa! mvh jag framför beröm

Tack [smile][love]


   
SvaraCitera
mynona

stereo total:

Tack

du är förvisso klart chill och struntar i hur dina uttalanden uppfattas, vilket är befriande. såpass frank är jag som regel bara bland personer jag känner väl. talat generellt och inte specifikt om detta inlägg, så det är väl ot.


   
SvaraCitera

Det är ju helt uppenbart att hon vill tjäna pengar på sin dotters död. Bara grejen att direktsända sin dotters begravning, vilken frisk människa kommer på något sådant? Vidriga jävla kärring. Eklund borde ha mördat henne istället. Att hon sedan går ut och gråter i media om att rättegångskostnaderna blivit för höga bevisar ju hur patetisk hon är.


   
SvaraCitera

Ganon:

Bara grejen att direktsända sin dotters begravning, vilken frisk människa kommer på något sådant?

Å andra sidan hade hon förlorat sin dotter på ett rätt sjukt vis, vem tänker klart efter sådana omständigheter.

Ganon:

Eklund borde ha mördat henne istället

Sluta resonera som en jävla idiot.


   
SvaraCitera

passaro:

Å andra sidan hade hon förlorat sin dotter på ett rätt sjukt vis, vem tänker klart efter sådana omständigheter.

Hon är inte direkt ensam om att ha fått ett barn mördat.


   
SvaraCitera

Ganon:

Hon är inte direkt ensam om att ha fått ett barn mördat.

Jaha? Värdelöst argument. Som att ens sätt att hantera smärta är lika för alla.

Suck.


   
SvaraCitera

Lounge:

Du verkar inte kunna tänka dig in i andras situationer, inte så konstigt eftersom du antagligen inte varit med om något liknande. Vad vet du om pengar? Kanske handlar om stödet hon får ifrån svenska folket. Hon har ett behov av att göra så eftersom det hjälper henne, möjligtvis destrukrivt, att hantera englas död. Tänk lite bredare.

+1
Jag är inne på samma spår. Jag tror inte det rör sig om pengar.


   
SvaraCitera

ZHUCHENG-SHANDONG:

Sörjande?
Snarare pengakåt

jävlar vilken vidrig sak att säga. Kröp i hela mitt skinn.

Klart som fan att hon är S Ö R J A N D E. Det märker du väl på hennes beteende? Hon bearbetar detta på ett väldigt dumt sätt men det handlar väl om att hon inte vet vem hon ska klandra men det betyder väl inte att hon inte sörjer. Jag hoppas hon börjar bearbeta det ordentligt snart.

Tror inte att någon hade betett sig "normalt" efter det hon varit med om och med ALL RÄTT.

Ha lite sympati förfan.


   
SvaraCitera

låt henne göra som hon vill? det är ju ändå hon som förlorar på det sen när hon förlorar i rätten (har dock ingen koll hur det går för henne, senast jag läste om det var att hon förlorat men skulle överklaga typ?), och jag tror inte det är ett så produktivt sätt att hantera en sorg, men hon får väl göra som hon vill? Och sen att media ser pengar i det är väl inget chockerande..
fattar inte varför det är så upprörande helt ärligt..


   
SvaraCitera