Aviseringar
Rensa alla

Aggressionsproblem?


Ämnesstartare

Hej! Jag är en tjej på 14 år. Jag går i en bra skola, jag sköter mig, jag har bra föräldrar och massor med kompisar. Jag lever alltså ett helt normalt liv... Nästan. 

Jag förstår inte riktigt vart detta kom ifrån, allt har vart så bra. Ibland så bara blir det svart för ögonen och jag får totalflipp. Detta kan hända vart som helst. Hemma, i skolan eller på affären typ. Idag hände en sån situation. Jag låg i min säng hemma och tittade på film. (Jag och mina föräldrar har kommit överens om att jag ska städa under helgen) men jag hade inte gjort det. Så dom kom och frågade mig varför jag inte hade gjort det. Och jag bara började koka. Jag låste in mig i ett annat rum och slog i saker och bara skrek. Min föräldrar låste såklart upp dörren utifrån. Och jag gick fram till dom och så: Gå härifrån innan jag gör något riktigt dumt. Så dom gick. Sen gick jag in på mitt rum och grät. Jag blev också jättearg idag när Tre kronor spelade os finalen mot Kanada. Jag var tvungen att gå därifrån för jag kunde inte kontrollera mig själv. Jag kan stå och skälla ut min lärare, små barn och till och med mina bästa kompisar...

Så... Vad ska jag göra när detta händer? Är detta aggressionsproblem?


   
Citera

Caroline Andersson: Är detta aggressionsproblem?

det låter så, prata med skolsköterskan om det...


   
SvaraCitera

du har det så kallade             

!!!SUPER MENS!!! 


   
SvaraCitera

Låter lite wicked iaf  ;-D ;-D 


   
SvaraCitera