Aviseringar
Rensa alla

Aggressiv med tjejen.....


Ämnesstartare

Jag och min flickvän har varit ihop några år och vi har även ett barn tillsammans som är några månader gammal, jag är 19 och hon är också 19 år, för några dagar sedan var vi i ett stort bråk, bråket började för att hon var lack på för att hon inte tycker att jag tar ansvar för abrnet och hon skrek på mig, då blev jag jävligt förbannad på henne och skrek i hennes ansikte ''MEN HÅLL KÄFTEN DIN FITTA!!!!!'', sedan knuffade jag bort henne så att hon ramlade ner på golvet.....efter det så sa hon åt mig att dra så nu bor jag hos polare...vad tycker ni jag ska göra? Mår jävligt dåligt.


   
Citera

Danne20:

''MEN HÅLL KÄFTEN DIN FITTA!!!!!''

Det var mesigt. [blush]


   
SvaraCitera

Ångrar du dig?


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart jag ångrar mig, det var fel av mig och jag gjorde bort mig helt, dessutom skrämde jag bebisen och allt.


   
SvaraCitera

prata med henne


   
SvaraCitera

Danne20:

Klart jag ångrar mig, det var fel av mig och jag gjorde bort mig helt, dessutom skrämde jag bebisen och allt.

asså gå be om förlåtelse... jag mena ungen lär juh komma ihåg att du skrek å så.. :S men ja. säg hur du känner liksom. lös problemet. lr gå till en sån där som snackar om förhållanden som bruakr få det att funka..[y]


   
SvaraCitera

Danne20:

Klart jag ångrar mig, det var fel av mig och jag gjorde bort mig helt, dessutom skrämde jag bebisen och allt.

Då borde du förklara det för henne och sedan hoppas på det bästa.


   
SvaraCitera

Det skulle säkerligen underlätta att prata med henne och inte med oss. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah asså, hon kicka ut mig ur lägenheten så jag bor hos en polare, hoppas hon låter mig komma tillbaka snart och hoppas får träffa min son.


   
SvaraCitera

Men gå dit och be om ursäkt. Säg att du är ledsen och att alla människor kan ha en dålig dag, eller nåt.

Sen börja ta mer ansvar för ungen, visa att du bryr dig. Ifall hon nu inte tycker att du gör det.


   
SvaraCitera

Danne20:

dessutom skrämde jag bebisen och allt.

Skrattar.


   
SvaraCitera

Mmmmmm!
det är sådär det brukar börja har jag hört! [surprised]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera