Aviseringar
Rensa alla

ÅH FY HELVETE


Ämnesstartare

Lounge fact:

Tänk om den följt med upp???

It's going after ya! There's no escape!
Denna typ av stalker spindel förföljer sina offer i veckor, ibland månader, och inväntar det rätta tillfället.
Sen, när du minst anar det kommer den springa fram och bita dig, och du kommer sakta förlora all kraft, tills du inte alls kan röra dig längre...
Då kommer den fram och börjar festa på din lealösa kropp!!
Men du har tur i oturen! Jag har nu förvarnat dig för denna farliga spindel och förhoppningsvis kommer du försöka spåra upp den (fast det blir inte lätt), och dräpa den innan den hinner dräpa dig. Fast akta dig för dess giftiga gaddar även när det är du som är på offensiven!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

​En till. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske kröp upp i din trosa och befruktade dig, sedan föds en megaspindel om några månader, som käkar upp dig inifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Sen, när du minst anar det kommer den springa fram och bita dig, och du kommer sakta förlora all kraft, tills du inte alls kan röra dig längre...

FEL!!!
Det där är den sydeuropeiska. [no-no]
Den svenska lägger ägg i mun och öra när man sover. Äggen kläcks i kroppen och äter och lever gott. Sedan gräver de sig ur genom magen som en alien. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

ser ut som en fästing

men storleken går inte att dömma ifrån en bild, den var fem cm, stor pumpa kropp och korta ben, kolsvart

Myksa:

Jag är inte rädd för spindlar men de där är äckligt stora (och snabba). [sad]

Myksa:

SPINDEL!!!

NEJ DEN VAR MYCKET FETARE, som en boll. Den där ser inte ens hemsk ut i jämförelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Kanske kröp upp i din trosa och befruktade dig, sedan föds en megaspindel om några månader, som käkar upp dig inifrån.

nat funny

Rejmond D Röjter:

h

orkade inte läsa [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

orkade inte läsa

Det är ett måste om du vill överleva [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge mig, kan ha den som husdjur. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zhemchug:

Ge mig, kan ha den som husdjur. [sad]

Du får gärna komma och helst, döda den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Du får gärna komma och helst, döda den

Jag dödar inte spindlar, men om jag får ta med den hem så... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså det var inte en kackerlacka va? Såg ett reportage på tv om svenskar som har kackerlackor i sina hem men dessa var mer brungula, denna var kolsvart. I Thailand har jag sett massa svarta men de är smalare och har inte en stor pumpa till kropp..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zhemchug:

Jag dödar inte spindlar, men om jag får ta med den hem så... [cute]

Det där är någonting jag skulle kunna skämta om INNAN jag såg den här jävla spindeln. Fyfan vad traumatiserande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Det där är någonting jag skulle kunna skämta om INNAN jag såg den här jävla spindeln. Fyfan vad traumatiserande.

Jag skämtar inte och jag har nog sett värre. Då var det inte i ett terrarium... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

NEJ DEN VAR MYCKET FETARE, som en boll. Den där ser inte ens hemsk ut i jämförelse.

Ruggigt. [sad]
En sådan här då?
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

​En till.


   
SvaraCitera