Aviseringar
Rensa alla

AHMEN VAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN


Ämnesstartare

INTE NOG MED ATT JAG ALDRIG BLIR ADMIN TROTS ATT JAG BÖNAT OCH BETT OM ATT BLI ALLSMÄKTIG, JAG SER JU STUP I KVARTEN EN JÄVLA MASSA COOLA STJÄRNOR SOM BA SÄGER SE PÅ MIG JAG ÄR VIP

AHMEN JAAA RÅÅÅÅÅ!??!?!? VAFAN FÅR INTE JAG BLI VIP FÖR, JÄVLA KUKERIER FOLK TROR JU JAG ÄR RANDOM, DE FATTAR JU INTE ATT JAG ÅTMINSTONE BORDE VARA MODERATOR SÅ JAG KAN TA BORT MINA VARNINGSPOÄNG!

OCH SÄG NU INTE ATT NI SLUTAT DELA UT COOLA VIP-STJÄRNOR FÖR DEN DÄR LILLA SPJUVERN SOM GICK PÅ HIBAS SKOLA FICK FAN EFTER ATT JAG FRÅGADE OCH FICK MINA DRÖMMAR KROSSADE, SÅ NEDRANS ORÄTTVIST VAFAN, VAD SKA JAG NU SÄGA TILL MINA VÄNNER?! OM JAG VAR VIP KUNDE JAG IAF SKRYTA OM ATT JAG VAR VIP, NU ÄR JAG BARA EN JÄVLA NO-LIFER SOM SITTER HÄR DAGARNA I ÄNDA OCH SER SIN BAJSKORV TILL SYSTER FÅ ALL UPPMÄRKSAMHET PÅ FESTER NÄR HON BA "JAG ÄR VIP PÅ UNGDOMAR.SE".

JÄVLA SKITFAN VA


   
Citera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knarko vägrar
jag var den sista som fick förra året, sedan raderade jag mitt konto så försvann stjärnan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

[cool]


   
SvaraCitera

Min VIP är för lång och trogen tjänst.

(Lugnt. Jag förföljde en mod med PM tills jag fick min.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min stjärna togs bort 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu lyser den inte mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAR TJATAT PÅ ÅTTA OM ATT GÖRA MIG TILL ADMIN I FLERA ÅR MEN FAN INGET HÄNDER[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Varning #5
Varningspoäng: 5
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=326415&page=1

Sluta tigga VIP
5vp, du låses om 5min"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

å herregud ska aldrig med skoja på detta forum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ALLTSÅ VAFAN 5VP KNARKO!?!??! HAR ALDRIG SAGT EMOT EN MOD MEN NU JÄVLAR GJORDE DU FEL DREV JU BARA VAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAAHAHAH


   
SvaraCitera
höna

vill ha 1 stjärna

vad ska man göra för att få 1 sån jävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

vill ha 1 stjärnavad ska man göra för att få 1 sån jävel

NU KMR DU FÅR 5 VP IST....


   
SvaraCitera