Aviseringar
Rensa alla

ahnej!!, kunde tryckt en engelska...


Ämnesstartare

Igar vid midnatt var jag ute och chillade i London och pavagen hem hade jag brattom da dorren stangdes...

Jag sag en blondin och en brunnet tillsammans med en kille och bade brudarna tittade pa mig for att sedan saga nagot i form av are u alright mate, eller nagot for att fa mig att ga till dom. Kan nastan garantera dig att bada tva ville ha kuk men att de bara hade en avalable...

nu angrar man att man inte stannade och invigde kanonen[wink]

aja, har inte ens varit har i en vecka sa det kommer nog fler tillfallen[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

innan manadens slut sa kommer jag att kunna skriva att jag knullat engelskor pa mitt CV[wink]

Cheers![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅÄÖ


   
SvaraCitera

såg en snygg tjej igår på andra sidan affären hon hade också en grå jacka, tror hon ville knulla mig [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

You'll get them. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Den tjejen gick in i mig, hon vill nog ha sex med mig!"


   
SvaraCitera

Har du inga vänner som kan låtsas bry sig lite för din skull? "ÖÖÖH!!!!" och slå dig på axeln sådär vänskapligt.

Grymt coolt att inbilla sig att man hade fått knulla genom att bara gå fram till brudar som säger en mening till en på gatan, men inte ens ha kulor nog att backa upp det och försöka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va en F12 som satt o titta på mig på bussen, tror fan hon ville ha kuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Grymt coolt att inbilla sig att man hade fått knulla genom att bara gå fram till brudar som säger en mening till en på gatan, men inte ens ha kulor nog att backa upp det och försöka.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

ÅÄÖ

England har ju inte åäö, om du nu missuppfattat det[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

England har ju inte åäö, om du nu missuppfattat det

NÄHE?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Va en F12 som satt o titta på mig på bussen, tror fan hon ville ha kuk.

hahahaa


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

såg en snygg tjej igår på andra sidan affären hon hade också en grå jacka, tror hon ville knulla mig [cool]

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Grymt coolt att inbilla sig att man hade fått knulla genom att bara gå fram till brudar som säger en mening till en på gatan, men inte ens ha kulor nog att backa upp det och försöka.

faktiskt.


   
SvaraCitera

fistforfight:

You'll get them.

Jag citerar dig. Du vill knulla med mig.[bigcheers]


   
SvaraCitera