Aviseringar
Rensa alla

Aileen Wuornos


Ämnesstartare

Okej så jag har nu börjat bli jäkligt intresserad utav allt som har med henne att göra, tack vare isola! 

Så nu tänkte jag få er att bli intresserade med ett riktigt dåligt försök, och ni som redan är intresserade och som vill diskutera kör igång! ;D

Filmen:  http://www.swefilmer.com/monster-2003/monster-2003-video_0d50e3a85.html

Dokumentären om Aileen: 

Sedan finns det även en liten dokumentär om vad familjen har sagt om filmen och kommentarer från dom som gör att filmen enligt mig sjunker ordentligt! 


   
Citera

blev jag också pga isola Rodnar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:
blev jag också pga isola Rodnar 

Bra! ;D Skit intressant ju! ;O


   
SvaraCitera

#Tackisola #Isolafanclub Hjärta


   
SvaraCitera

Har ni läst om henne på wiki? Tyckte det var lite komiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Har ni läst om henne på wiki? Tyckte det var lite komiskt

Nä har inte gjort det ;o Får göra det omedebumbs! 


   
SvaraCitera

schim:
Har ni läst om henne på wiki? Tyckte det var lite komiskt

I'd just like to say I'm sailing with the Rock and I'll be back like Independence Day with Jesus, June 6, like the movie, big mothership and all. I'll be back.





   
SvaraCitera

korsitaket:

I'd just like to say I'm sailing with the Rock and I'll be back like Independence Day with Jesus, June 6, like the movie, big mothership and all. I'll be back.




Läst den svenska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Läst den svenska?

Det står på den svenska ;o


   
SvaraCitera

schim: Läst den svenska?

Haha det Lisa sa :p

vad tyckte du var komiskt?


   
SvaraCitera

lisa20088:

Det står på den svenska ;o

Kan inte klistra in grejer här Arg men när jag söker på henne så är den svenska wiki som kommer upp förstFörvånad 


   
SvaraCitera

schim:
#Tackisola #Isolafanclub Hjärta

#joinar 


   
SvaraCitera

korsitaket:

Haha det Lisa sa :p

vad tyckte du var komiskt?

"Var en amerikansk seriemördare med finska rötter" Var inte så kul inser jag nu, läste det nog på natten men det låter som att anledningen till att hon gjorde det var för att hon var finsk


   
SvaraCitera

schim:

"Var en amerikansk seriemördare med finska rötter" Var inte så kul inser jag nu, läste det nog på natten men det låter som att anledningen till att hon gjorde det var för att hon var finsk

hahaha. hade varit lite taskigt mot finland :p

på tal om död och finnar så kolla denna

den vite döden


   
SvaraCitera

korsitaket:

hahaha. hade varit lite taskigt mot finland :p

på tal om död och finnar så kolla denna

den vite döden

Finnar är ju känd för sitt heta temperament.  OffT: Har en del finne i mig o får ofta höra att jag har aggressionsproblem


   
SvaraCitera