Aviseringar
Rensa alla

aina.


CANCER INC.:
FUCK AINA ACAB hatar dom jävla satanist pyramid dyrkande horungarna 

Va?


   
SvaraCitera

qwertyy: (Du röstade blankt)


   
SvaraCitera

Fuck aina kasta sten på svinen har aldri haft problem me Aina för Aina har problem me mig 


   
SvaraCitera

Exakt, fuck aina 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är satanist 🙂


   
SvaraCitera

qwertyy:
Vad tycker ni om aina?

well de finns bra poliser, och dåliga poliser. har träffat poliser som har hjälpt mig o skjustas mig när de är akut, och har träffat poliser som har kränkt mig. bara vanliga människor. 


   
SvaraCitera

qwertyy:
Vad tycker ni om aina?

Väldigt tufft att hata dem som arbetar med att skydda er. Jag hoppas seriöst att ni verkligen inte får hjälp när eran mamma vlir våldtagen, när eran bästa kompis blir mördad, när det blir inbrott i ert hem eller när eran bil blir stulen. Förstår allvarligt inte hur ni "polishatare" tänker.


   
SvaraCitera

ktukjrthrktj:
Vet fan inte vad jag ska tycka dom är emot droger trots att alla knarkar ändå även fast dom har förtbjudit det så har vi väldigt många som tar droger och de hjälper inte. 
Dom hjälper inte till med något viktigt känns det som bara skit saker som att någon röker på som inte ens är något farligt

Fast lilla vännen.. polisen bestämmer inte lagar? Det gör politikerna i riksdagen, poliserna är dem som ger sig in med livet som insats för att se till så att alla följer lagarna.Deras arbete är att skydda folket från kriminalitetz


   
SvaraCitera
cccx
 cccx

snutjävlar, men ändå utan dem skulle sverige vara som syrien


   
SvaraCitera

Röstar blankt, gillar Aina, Aina är mina bästa vänner! Mycket glad


   
SvaraCitera