Aviseringar
Rensa alla

AINA!


Vi ses på intagningstesterna.. [crazy]


   
SvaraCitera

Intressant att folk reagerar så oeftertänksamt som de gör. Självklart finns det skillnader mellan oss och människor från andra, oavsett vilka, länder. Och då handlar det inte om fördomar, utan det är ett faktum att olika länder följer olika kulturer. I fall som Iran drivs kultur mycket av religion, vilken tar form (självklart inte enbart, men om man ska fokusera på vad som kan ses som illa med det hela) i bland annat mord och förtryck, vilket det, enligt mig, är fullt naturligt att ogilla någon för.
Kort sagt är det skillnad mellan människor, oavsett om skillnaden gör den ene till bättre än den andre eller ej. Trångsynt att inte kunna se detta, tycker jag. Men man följer väl de normer som satts; att alla är likadana inuti har man ju fått höra sedan barnaben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli kompis med en arab [y]


   
SvaraCitera

RIKTIGT jävla patetiskt att försöka ändra sin åsikt och forma om den bara för att den ska passa andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niggerstolemybike:

RIKTIGT jävla patetiskt att försöka ändra sin åsikt och forma om den bara för att den ska passa andra

För din information så ska man avså från all rasism som polis.


   
SvaraCitera

Du är säkert en liten tjockis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Free your mind, and the rest will follow
Be color blind, don't be so shallow


   
SvaraCitera

umgås med med dem då, men välj dem som sitter på bibblan, lär känna dem så märker du att de oftast är bättre än svenskarna. Alla jag känner som är muslimer är trognare till sina partners, mkt artigare , pluggar tar inte driger osv. Nu är ju inte Alla så, men precis som svenskarna finns det ju både bra o dåliga människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VArför är ni så på han? Han säger ju att det är några tankar han inte vill ha. Alltså vill han ändra på sitt dåliga beteende. Förstår inte vad som är så hemskt med det.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssna på nåt av Mona Sahlins intelligenta inspirerande tal..[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol fuk aina!11!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla som är rasister borde skjutas...

eh...Jaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det är en positiv sak att du vill ändra på ett korkat synsätt (oavsett anledningarna till det).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hela Skånes poliskår borde sparkas o de ha mycket högre krav o fler instanser för att skydda oss mot rasistiska äckel som ovan nämnda.


   
SvaraCitera
Gifted

ekan:

Ska bli polis och har mer eller mindre en rasistisk sida av mig mot blAttar... Vad vore lättaste sättet att komma bort från dessa tankar?

Du kan ju försöka kolla runt i din bekantskapskrets eller andra ställen där det finns vettiga människor med den etniska bakgrunden.

Du kan annars snacka med folk på nätet, så tänker du inte så mycket på det.


   
SvaraCitera