Aviseringar
Rensa alla

Aino eller satio?


Ämnesstartare

Vilken ska man välja, vilken är bäst och vilka är fördelarna?

Sen en annan fråga, kan man ladda ner appar till aino eller satio? [confused]


   
Citera
Kviq
 Kviq

WannaBeWithYou2:

aino

Suger. Wannabe touch, men jävligt dålig. Som vanlig sony ericsson, fast med större skärm och dyrare månadskostnad.

WannaBeWithYou2:

satio

Kass. Touchen är dålig och trög, laggar fett mycket.

Ingen av dem.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Min mamma heter Aino. Lite ballt.


   
SvaraCitera

Aino i sådanafall eller ingen av dom.. X10 är bättre.


   
SvaraCitera

WannaBeWithYou2:

Vilken ska man välja, vilken är bäst och vilka är fördelarna?

Sen en annan fråga, kan man ladda ner appar till aino eller satio?

strunta i både Aino och Satio, de är gamla mobiler som inte ens var bra, som båda bygger på UIQ Symbian som gått i konkurs.
men ja symbian stöder appar.

om du absolut ska ha en sonyericsson telefon som är liten och smidig titta på Vivaz eller Vivaz Pro (den bygger på Nokias S60 Symbian)
den kan du också ladda ner appar till även om det inte är en android telefon. den är till och med billigare än satio 🙂

annars om du återigen absolut måste ha en Sony-ericsson, titta på X10 eller X10 Mini / Mini Pro (beroende på vad ditt behov är)

annars om du inte ska ha värsta supermobilen och inte nödvändigtvis en sony-ericsson, titta på HTC Wildfire, den e inte så dyr.

allt handlar egentligen om vilken prisgrupp du vill ha telefonen i.
bara du inte köper Satio eller Aino (de är ju utgående modeller, dyra och dåliga, båda två) 🙂


   
SvaraCitera

jinxed:

Satio

satio bygger på S60symbian och inget annat, samma os som i vivaz.


   
SvaraCitera

Kviq:

Ingen av dem.

Inte för att vara den men är det kanske Johnnybravo som skriver[blush]? Hade inte du en äldre sony ericsson? [ops] Fast du kanske är intresserad av telefoner ändå [blush][blush]


   
SvaraCitera

Tobias: du har rätt, var jag som hade fått för mig det var uiq
Aino är jag helt osäker på nu.

Men ingen av dem är bra. Och båda är över ett år gamla så jag avråder ändå:-)


   
SvaraCitera

jinxed:

Och båda är över ett år gamla så jag avråder ändå:-)

Kanske tänkt köpa en begagnad? Det är faktiskt ett alternativ. Och du skall inte säga att satio är en dålig mobil, jag har den och är extremt nöjd med den. Även om den är lite smått laggig ibland så är det jobbigaste att kamera skyddet flyttar sig så att kameran startar väldigt lätt (vilket man löser med en bit tejp).


   
SvaraCitera

jinxed:

Aino är jag helt osäker på nu.

aino har se egna os.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Skentrevlig:

Inte för att vara den men är det kanske Johnnybravo som skriver[blush]? Hade inte du en äldre sony ericsson? [ops] Fast du kanske är intresserad av telefoner ändå [blush][blush]

Är kviq som skriver, har iphone. Men mina vänner har de där modellerna och jag har hört dem klaga väldigt mycket på dem. Har testat dem, och jämför man satio-touchen med iphones så är den extremt dålig.

och aino är typ samma som min gamla mobil (sony ericsson, två år gammal typ), fast med större skärm. Alldeles för dyr för sitt eget bästa. Dold text: säger jag som har iphone. xD


   
SvaraCitera

Satio.

fick 7.25 medans anio fick 4.3 i prisjakt.


   
SvaraCitera

Jag har har en satio, rekomenderar den inte, var så värdelös så fick köpa en annan mobil..


   
SvaraCitera

Är det tvättmaskiner?


   
SvaraCitera

Samsung Wave[love][love][love]


   
SvaraCitera