Aviseringar
Rensa alla

AIWS/Todd's syndrome


en kvinnlig kafka:

jahaa! tyckte väl att du var lite äldre än de klassiska studenterna!Fan vad nice att du pluggat klart snart!!!

snart..?
4 år kvar[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

När du ser dig i spegeln alltså?

ja.


   
SvaraCitera
KSENIA

vet inte pga: hur vet jag att det jag ser stämmer överens med verkligheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

4 år kvar

missförstod, sry:P

KSENIA:

hur vet jag att det jag ser stämmer överens med verkligheten

Du menar "inte stämmer överens med verkligheten"?
Det vet man inte alltid men om du ser en flygande dinosaurie under 5 sek, flyga tvärs över ditt rum är du nog ganska medveten om att det var en Synvilla lr ngt. Annars är man nog knäpp

Liebestraum:

brukar inför mina inre ögon se formlösa objekt som alternerar mellan minimal och enorm storlek när jag vilar.

Känner igen något liknande, såg sådant hela tiden när jag slöt mina ögon. I starka färger - blå, gul, röd och grön. Har fått kontroll över det nu när jag blivit äldre. Jag kan "se" dem när jag vill, dock inte lika tydligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag mådde nog inte så bra som barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattade inte riktigt texten, men om det har med att man har konstig perception att göra, så har jag det.
Jag kan få känslan av att om jag sträcker ut handen kan jag nudda väggen på andra sidan rummet, fast det är tre meter dit.
Jag sträcker mej för att ta ett glas, men missar hela glaset, ska låsa upp dörren, men missa nyckelhålet med 30 cm.

Cyklade en gång rakt in i en vägg när jag var liten, för det såg ut inifrån som huset låg på sidan. Sen kom en kille och frågade om jag hade fel på bromsarna. [blush]

Brukar även ha svårt attt känna hur långt jag går ut på sidorna, alltså vart fingrarna slutar och luften börjar så att säga, därför jag gillar att sitta i garderober, så man känner vart man har sig. Brukar ibland lägga tunga saker på mej när ja ska sova, för det är svårt att somna när man svävar lixom.


   
SvaraCitera
KSENIA

en kvinnlig kafka:

Du menar "inte stämmer överens med verkligheten"?

NÄ MENADE DET JAG SKREV [shake]


   
SvaraCitera