Aviseringar
Rensa alla

AJ!Ont på samma ställe i huvudet [mad] [mad]AJ!


Ämnesstartare

Hej jag har i flera dagar haft en konstig huvudvärk. Beskrivning:

Det är alltid i högra bakhuvudet. Det typ dunkar. Känns jävligt spänt. Själva örat gör ej ont. Men just det området. Aj aj aj.

Visst om det bara var en gång men det är lite läskigt när jag haft det i flera dagar kanske en vecka (ej varje dag men nästan ) och på SAMMA STÄLLE...samma HUVUDVÄRK.

Vad fan e det som hänt.

Kan det ha något o göra med att jag sprang in i en dörr? dagen efter börja denna konstiga huvudvärk. MEN jag slog i pannan framme på huvudet INTE bakhuvudet.

Dold text: Det hjälper inte att jag drömde att jag såg inuti huvudet eller något och den högra hjärnan var superäcklig och infekterad. Ja, jag hade två hjärngrejer i drömmen. [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

kolla upp! kanske migrän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

kolla upp! kanske migrän?

Men jag har aldrig haft migrän förut varför skulle det komma just nu. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

migrän förut varför skulle det komma just nu. 🙁

vet inte men tror att man kan få det närsomhelts. annars kanske de e att du ansträngt dig, käkat dåligt, sovit dåligt eller är stressad, man kan få ont i huvudet då och så juu[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

Kan det ha något o göra med att jag sprang in i en dörr?

aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

vet inte men tror att man kan få det närsomhelts. annars kanske de e att du ansträngt dig, käkat dåligt, sovit dåligt eller är stressad, man kan få ont i huvudet då och så juu[sad]

mm visst ont i huvudet har jag haft förr men nu har jag ju bara ont i bakhuvudet på högra sidan kanske en tumör som växer. [sad][sad][sad]
jaja. nästa gång jag går till läkaren så ska jag mygla till mig en hjärnröngten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

hjärnröngten

tror inte d e nåt konstigt, men why not haha[crazy]


   
SvaraCitera

Kanske någon nerv någonstans som är i kläm, brukar kunna få huvudvärk i flera dagar innan en naprapat jag känner fixar ryggen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu har jag ont igen. dunkar. på exakt samma ställe i huvet. suck [sad]


   
SvaraCitera