Aviseringar
Rensa alla

Åka över dagen för att träffa en tjej?


Ämnesstartare

Hej alla glada! [smile]

För att dra historien kort så är det så att jag lärde känna en tjej som var med på samma resa som jag gjorde i somras. Nu i efterhand så har jag börjat bli intresserad utav henne, vi har träffats två gånger efter resan i olika sammanhang. Jag tror också att hon är lite intresserad utav mig, hon ler när våra blickar möts om vi är på varsin sida utav ett stort rum, kommer fram till mig och frågar om hon får se på mina bilder som jag fotograferat och hon brukar höra av sig ibland via SMS och sånt. Sen så lät hon väldigt glad när jag ringde henne för första gången (och enda gången hittills).

Men... vi bor ca 25 mil ifrån varandra och jag vill väldigt gärna träffa henne snart igen. Om jag vill så har jag möjlighet att åka ner över en lördag, bara över dagen och kanske kunna träffa henne. Men eftersom att jag inte är helt säker på att hon är intresserad utav mig (hon är rätt så svår att läsa på det viset) så kanske det bara blir skumt om man kommer över dagen? Eller är det ett bra sätt att visa att man är intresserad eller ska jag försöka åka över en helg och hälsa på några nära vänner som bor där hon bor och kanske träffa henne en sväng då?

Tusen tack på förhand!! [y]

//MrMetrixa


   
Citera
Ämnesetiketter
blum
 blum

fråga henne bara om hon vill ses den dagen, om hon vill så åk!


   
SvaraCitera

Åka dej så han inte låser in dej i källaren och våldtar dej...eller oj, du var visst en kille[shake] Men se till och åk iväg och knulla förfan!


   
SvaraCitera

kebu12:

åk iväg och knulla förfan!


   
SvaraCitera

Jag tycker såhär: Om du ändå har några andra vänner där, åk för att träffa dem och så säger du till tjejen att du har vägarna förbi och frågar om ni kan ses. Om det är jättekul så kan du ju vara med henne hela dagen, annars har du alltid backupen. [smile]


   
SvaraCitera

Inte för att låta pedant men hur stavar du pojk? Och de där med 25 mil fatta hur många centimeter det är, alltså..


   
SvaraCitera

loom:

Jag tycker såhär: Om du ändå har några andra vänner där, åk för att träffa dem och så säger du till tjejen att du har vägarna förbi och frågar om ni kan ses. Om det är jättekul så kan du ju vara med henne hela dagen, annars har du alltid backupen. [smile]

+1 [y]


   
SvaraCitera

Lejonhjärta:

Inte för att låta pedant men hur stavar du pojk?

Haha, vad menar du? Hittade inte ett enda stavfel i hans inlägg.


   
SvaraCitera