Aviseringar
Rensa alla

ÅKER TÅG.


Ämnesstartare

SKA ÅKA 70 MIL ELLER NÅGOT SÅDANT (Stenungsund - Gävle).
Internet ingår.

Vad gör ni?
Hur mår ni?
Vad ska ni göra i helgen?

Dold text: Underhåll mig [sad]

Bra sak:
Kan spela monopol, fia med knuff och risk med Tobbish. Fast orkar inte just nu, är trött [blush]


   
Citera
Åtta

Nintendo:

Vad gör ni?

Just nu väntar jag på att en av mina kollegor ska komma tillbaka från ett möte.

Nintendo:

Hur mår ni?

Helt okej. Lite illamående (åt för tidig frukost).

Nintendo:

Vad ska ni göra i helgen?

Måla om taket och tapetsera om i kök och sovrum. Vet inte om vi kommer att lyckas göra båda rummen, men åtminstone ett av dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Lite illamående (åt för tidig frukost).

Åh, har samma problem, nästan. Fast jag mår illa redan innan frukosten, så kan ej äta innan typ... 10-11.

Åtta:

Måla om taket och tapetsera om i kök och sovrum. Vet inte om vi kommer att lyckas göra båda rummen, men åtminstone ett av dem.

Ambitiöst. Har prata om att göra om i köket i över ett halvår, men inget händer 🙁 Vi är fast i "vi är ej nöjda, men vet inte vad vi vill ha".

Resrelaterat:
Ojoj, oväntat stopp [crazy] Vill komma i tid till Stockholm, för vi ska köpa lunch där [sad][sad]


   
SvaraCitera

En information jag var mycket tacksam över att få ta del av.……


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vad gör ni?
Hur mår ni?
Vad ska ni göra i helgen?

jag dansar runt och undrar vem som smällt bomber i mitt sovrum.
jag är förargad.[mad]
i helgen vet jag inte vad som händer. tror jag har lovat bort mig någonstans på lördag, men är inte säker.


   
SvaraCitera
Åtta

Nintendo:

Ambitiöst. Har prata om att göra om i köket i över ett halvår, men inget händer 🙁 Vi är fast i "vi är ej nöjda, men vet inte vad vi vill ha".

Vi har suttit lite i samma båt. Vi har väl bott här i... Uh... Snart två år, tror jag? Köket ser fördjävligt ut, och sovrummet är nästan lika illa. Det tog oss 1½ år att komma oss för att tapetsera om i vardagsrummet, så nu känns det som att man bara vill få det överstökat. Men det är svårt att hitta tid och ork.

Nästa vecka ska vi dessutom iväg till IKEA och köpa hyllor och skit, så då vill vi ju gärna ha tapetseringen klar, så är det bara att smälla upp grejerna sen (så behöver de inte stå och ta plats i hundra år).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad gör ni? Just nu ligger jag i sängen och njuter av min lediga dag, ska väl snart kliva upp och göra... ingenting.
Hur mår ni? Gäspar, så antar att jag är trött. Annars mår jag toppen!
Vad ska ni göra i helgen? Jobba, hela helgen. På fredag kväll ska jag dock ut med min pojkvän, hans bror, hans brors tjej, hans mamma och hans lillasyster och äta, ska bli trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej nintendo
jag har gjort värsta lurendrejeriet
ska avslöja det kallblodigt ikväll när jag träffar alla mina vänner

tror du de blir arga på mig?
(jag har inte klippt håret)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

tror du de blir arga på mig?

[bigsmile][bigsmile][bigsmile] hhahaha hoppas. Fast alltså, inte arga PÅ DIG utan arga på att de gick på det!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

(jag har inte klippt håret)

hur har du klippt? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

[bigsmile][bigsmile][bigsmile] hhahaha hoppas. Fast alltså, inte arga PÅ DIG utan arga på att de gick på det!!

gjorde såhär: satte upp altl hår i en tofs överst på huvet och sen vek ner håret och då blev det sådär... det va därför jag inte tog med hur håret såg ut på hjässan 😛

Men funderar på att klippa så ändå men med lite tjockare lugg, passade det på mig??

magsjuka:

hur har du klippt? [cute]

jag har ju inte klippt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jag har ju inte klippt?

pardon, ska lära mig läsa någon gång..[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Men funderar på att klippa så ändå men med lite tjockare lugg, passade det på mig??

Jaa, jag tycker att du passar i lugg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vad gör ni?

smsar och läste en blogg precis!

Nintendo:

Hur mår ni?

jag mår lite illa och är arg och glad

Nintendo:

Vad ska ni göra i helgen?

umträff 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick precis upp. funderar på om jag ska äta skorpor eller knäckebröd till lunch.


   
SvaraCitera