Aviseringar
Rensa alla

Åkesson vill samarbeta med de rödgröna


Ämnesstartare

http://www.expressen.se/Nyheter/1.2004652/akesson-vill-samarbeta-med-de-rodgrona

Opinionsundersökningarna visar att Sverigedemokraterna kan få en vågmästarroll efter valet.
Nu bjuder SD-ledaren Jimmie Åkesson in till överläggningar med de rödgröna partierna om pensioner, a-kassa och sjukersättning.
- De kommer inte kunna få igenom de här frågorna utan vår hjälp efter valet, säger Jimmie Åkesson till Expressen.se.

Bör de rödgröna samarbeta med Sverigedemokraterna när det gäller dessa frågor?


   
Citera
Ämnesstartare

nä.


   
SvaraCitera

dzjugasjvili:

nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

dzjugasjvili: nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

Luna Lovegood: dzjugasjvili: nä.


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

farbror gugge: Luna Lovegood: dzjugasjvili: nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Supply and Demand: farbror gugge: Luna Lovegood: dzjugasjvili: nä.


   
SvaraCitera

andra opinionsundersökningar visar att SD tappar har tappat ofantligt mycket de senaste månaderna och numera ligger runt 3%, om jag inte minns alldeles fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skönt då får ja fortfarande bo här


   
SvaraCitera

JAG ÄR SÅ JÄVLA SVENSK IN I SJÄLEN MAN KAN BLI, OCH JAG KOMMER FÖRALLTID HATA SD, OCH LIKNANDE PARTIER, IDÉSTRÖMMNINHAR OCH JA HELAS SKITEN ÄR JU RÄTT VÄRDELÖS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

andra opinionsundersökningar visar att SD tappar har tappat ofantligt mycket de senaste månaderna och numera ligger runt 3%, om jag inte minns alldeles fel.

Falska rykten bara tydligen, se detta: http://sverigedemokraterna.se/2010/05/26/sverigedemokraterna-rasar/

Hur som helst, jag hoppas att SD kommer in i riksdagen detta val, sveriges nuvarande etablerade partier har verkligen gått över styr. Vad vi behöver är nya, fräscha och "nytänkande" partier. Moderaterna och speciellt Sossarna har funnits för länge nu, deras partier missbrukas bara i dagsläget för makten.


   
SvaraCitera
Vision

Kakaoxo:

Blivande_japan: Supply and Demand: farbror gugge: Luna Lovegood: dzjugasjvili: nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Kakaoxo: Blivande_japan: Supply and Demand: farbror gugge: Luna Lovegood: dzjugasjvili: nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han skulle säkert samarbeta med satan, bara han fick röster osv.


   
SvaraCitera