Aviseringar
Rensa alla

akne


Ämnesstartare

tack vare hormoner har jag fått finnar som gör att jag inte längre vill bli sedd, när folk ens kollar åt mitt håll tänker jag alltid att de dömer mig, jag hatar att kolla mig i spegeln och ibland kommer jag inte till skolan eller mina fritidsaktiviteter i veckor för att jag bara vill vara hemma med min akne och må dåligt. Det var inte ens så dåligt i somras, men nu helt plötsligt har jag fått två stora, DJUPA finnar som inte har gått bort  på tre veckor. 
Vad ska jag göra?


   
Citera

Testa Basiron


   
SvaraCitera

Acnekräm dawg


   
SvaraCitera

Jämför med mig, så kan jag se om jag får säga åt dig att inte bry dig


   
SvaraCitera
Haien

Själv bryr jag mig inte om någon sticker ut av någon sån anledning. Tycker snarare att personen är stark som kanske egentligen tycker att det är jobbigt men ändå är utomhus och så.

Vad är det folk skulle döma dig för?


   
SvaraCitera

IMG-8552.JPG
Har jag mer eller mindre än du?

Min moder och folk på internet påpekar ofta min akne, men jag bryr mig inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
IMG-8552.JPG
Har jag mer eller mindre än du?

Min moder och folk på internet påpekar ofta min akne, men jag bryr mig inte alls.

du har mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejjagvetintevadjagskaheta:
Testa Basiron

har gjort det, funkade ej utan gjorde huden bara mer irriterad


   
SvaraCitera

Hade de själv och testade allt möjligt men inget hjälpte, så gjorde en egen-remiss till hudläkare och fick ut medicinen ISOTRETION 🙂 min akne och oljiga hy är borta och har inga ärr och får inte finnar längre. BÄSTA MEDICINEN HELT KLART!!!


   
SvaraCitera

hellre acne än vårtor.


   
SvaraCitera

Almen:
hellre acne än vårtor.

jag har båda.


   
SvaraCitera

andvändarnam12084:

har gjort det, funkade ej utan gjorde huden bara mer irriterad

Det finns en hudkräm från Aco har jag för mig, någon pump, mot acne, dock får jag sjukt torr hud av det som bieffekt men du kan ju gå till apoteket och titta på något receptfritt alternativt fråga i butiken.


   
SvaraCitera

Almen:
hellre acne än vårtor.

Sant.


   
SvaraCitera

Fick alltid lära mig att akne beror på hormonförändringar + kost. Är du i puberteten kommer det att gå över, skadar ju inte att minska mängden sötsaker/mjölkprodukter. Tumme upp


   
SvaraCitera