Aviseringar
Rensa alla

Åkt fast för något drogrelaterat?


Dåren:

Du var inte med. [mad]

Haha nej tack och lov för det!


   
SvaraCitera

Mawns:

Haha nej tack och lov för det!

Du skulle också ha skrattat åt Mr Nice cop vs. Mr Bad cop. [bigsmile]


   
SvaraCitera

thcl:

Har du åkt fast och blivit dömd för något som har med droger att göra tex drograttfylla/narkotigabrott/narkotika smuggling osv.. Du kan även svara om du vart nära på att torskat men lyckats klara dig. Berätta om era erfarenheter!

Nä, men jag känner en som fick 11 000 dkk i böter. [blush]


   
SvaraCitera

thcl:

Har de gått så långt så bryr ja mig inte ens om personen som lever som ett äckligt jävla svin.

Dö.


   
SvaraCitera

Dåren:

Du skulle också ha skrattat åt Mr Nice cop vs. Mr Bad cop. [bigsmile]

Mm, hoppas du ångrar dig att du inte åkte till emmaboda istället, där skulle sån aldrig kunna hända!


   
SvaraCitera

Mawns:

Mm, hoppas du ångrar dig att du inte åkte till emmaboda istället, där skulle sån aldrig kunna hända!

Ja, för emmaboda var ju samtidigt och personen jag delade Den Heliga Handduken med var endast en klon av dig.


   
SvaraCitera

Tilda1988:

du ser bara det värsta, finna många som lever med droger utan att det märks

Levde med en sådan människa i ganska många år, så jo tack jag vet.


   
SvaraCitera

Dåren:

Ja, för emmaboda var ju samtidigt och personen jag delade Den Heliga Handduken med var endast en klon av dig.

[love]

OnTopic: Nej. Det är svårt att åka fast, förstår inte hur folk gör.


   
SvaraCitera

thcl:

Åkt fast för något drogrelaterat?

No... no... no... [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Nej. Det är svårt att åka fast, förstår inte hur folk gör.

Word. Mina päron fick reda på cannabis en gång, det var jobbigt. Men åka fast för snuten verkar seriöst ganska svårt.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Word. Mina päron fick reda på cannabis en gång, det var jobbigt. Men åka fast för snuten verkar seriöst ganska svårt.

Om man inte har sjuk otur. Civilare kan hända även den bästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Om man inte har sjuk otur. Civilare kan hända även den bästa.

Mjo. Alltså, de jag känner som torskat för farbror blå har samtliga antingen varit helt sanslöst odiskreta, eller haft en jävla otur.

Jag har blivit stoppad av civilare faktiskt, men då var jag som tur var nykter och hade inget på mig. [smile]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Jag har blivit stoppad av civilare faktiskt, men då var jag som tur var nykter och hade inget på mig. [smile]

Har hört en historia om en bekant som åkte in i fyllecell medans han hade lsd i sin plånbok, men som tur vad så kollade de honom inte. Han var 16 när det hände också. Om han hade åkt dit då så skulle nog hela hans framtid rykt.

Don't do drugs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Om han hade åkt dit då så skulle nog hela hans framtid rykt.

Mhm. Obehagligt.

Mawns:

Don't do drugs!

Näe, det starkaste argumentet verkar fan vara att myndigheter gör sitt yttersta för att förstöra ens liv om man åker fast. [crazy]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Näe, det starkaste argumentet verkar fan vara att myndigheter gör sitt yttersta för att förstöra ens liv om man åker fast. [crazy]

Tycker nästan att det är tillräckligt bra argument för att hålla sig borta från det, faktiskt.


   
SvaraCitera