Aviseringar
Rensa alla

Åkte blå linjen i Stockholm idag och..


Ämnesstartare

.. jag trodde att jag hamnat i Mellanöstern.

Någon som har haft en liknande erfarenhet? Här delar vi av oss med de!


   
Citera
Ämnesstartare

ännu en "jag är inte rasist, men..." tråd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

ännu en "jag är inte rasist, men..." tråd?

Nej, snarare ett konstaterande. Jag ville vädra mitt konstaterande! Problem med det?


   
SvaraCitera
Exner

Maxwinner:

ännu en "jag är inte rasist, men..." tråd?

Nejdå! Här hymlar vi inte med rasismen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den känslan får man på röda linjen här i stan. [cute] Sjukt trevliga alla är på de bussarna alltså! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Den känslan får man på röda linjen här i stan. [cute] Sjukt trevliga alla är på de bussarna alltså! [cheers]

Trevlighet är väl ganska individuellt. Men vill man ha en riktigt otrevlig upplevelse så ska man hänga på Östermalmstorgs T-bana på fredag- och lördagkvällar.

Vill du dela med dig av vilken stad och viljen röd linje du menar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

John Snow:

Maxwinner:

ännu en "jag är inte rasist, men..." tråd?

Nej, snarare ett konstaterande. Jag ville vädra mitt konstaterande! Problem med det?

på vilket sett är det intressant att du råkade se att majoriteten på blåa linjens resenärer är invandrare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den enda nackdelen med blå linjen är att det är fruktansvärt långt att gå på T-centralen innan man är på perrongen [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna linjen brukade också vara. Jävla svartingar. Brukade ställa mina väskor och påsar på alla lediga säten i närheten för att markera att endast arier fick sitta ned.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

på vilket sett är det intressant att du råkade se att majoriteten på blåa linjens resenärer är invandrare?

Vad har intressanthets-graden med en tråd i klotter att göra? Menar du att denna tråd är mindre berättigad än andra här? Och vem har sagt att det var något negativt? Jävla bäverdjur!

Råkade och råkade, jag tror nog att man måste vara en dagdrömmare eller dum i huvudet för att inte se det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

John Snow:

Vill du dela med dig av vilken stad och viljen röd linje du menar?

Jönköping, och buss nr 1, den röda linjen som går mellan Huskvarna & Råslätt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Den enda nackdelen med blå linjen är att det är fruktansvärt långt att gå på T-centralen innan man är på perrongen [crazy]

Håller med! Kan vara en förklaring till alla marathon-löpande Kenyaner! Svenskarna pallar inte distansen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. jag är inte en kvinna, kalla mig ej bäverdjur.
2. alla borde inte ha rätt till en åsikt.
3. jag lämnar nu diskussionen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gröna linjen brukade också vara. Jävla svartingar. Brukade ställa mina väskor och påsar på alla lediga säten i närheten för att markera att endast arier fick sitta ned.

Jävla rasist[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

2. alla borde inte ha rätt till en åsikt.

Nej, speciellt inte åsiktofober som du som anar rasister i varende mosse. Är UM så defensivt så de tror att man är rasist för att man uppmärksammade och skrev en tråd om invandrare? Verkar åtminstone så efter de inledande 10 kommentarerna [rolleyes] HERREGUD!

Du gör rätt i att sticka, bäverdjur!


   
SvaraCitera