Aviseringar
Rensa alla

Åkte blå linjen i Stockholm idag och..


John Snow:

Här delar vi av oss med de!

"To feel if the town got a multinational identitet, så brukar jag alltid går ned till tunnelbanan"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

"To feel if the town got a multinational identitet, så brukar jag alltid går ned till tunnelbanan"

klassiker!

Planläggaren för tunnelbanesystemet borde få sparken i efterhand


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

John Snow:

.. jag trodde att jag hamnat i Mellanöstern.

Ha ha, hände mig en gång att jag skulle till Kista och förväxlade namnen Husby och Hjulsta. Klev av i Rinkeby och trodde jag teleporterats till en annan del av världen.

Inget ont om de som bor där men det var en upplevelse. Är själv "invandrare".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xyz123:

Ha ha, hände mig en gång att jag skulle till Kista och förväxlade namnen Husby och Hjulsta. Klev av i Rinkeby och trodde jag teleporterats till en annan del av världen.

Inget ont om de som bor där men det var en upplevelse. Är själv "invandrare".

Har själv gjort tabben att ta Hjulsta-tåget när jag skullat åka till Akalla. Lite förbannad man blir när man åkt enda till Rissne innan man inser misstaget.

Aldrig iPod i tuben!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

John Snow:

Lite förbannad man blir när man åkt enda till Rissne innan man inser misstaget.

Du var iaf smartare än jag, en hel station smartare.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xyz123:

Du var iaf smartare än jag, en hel station smartare.[wink]

Snarare min ULTRAlongRAVEtechnoMIX-2k123 som tog slut precis när Rissne ropades upp 😀 Smarthet går det ej att skylla på! hEhE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

John Snow:

Snarare min ULTRAlongRAVEtechnoMIX-2k123 som tog slut precis när Rissne ropades upp 😀 Smarthet går det ej att skylla på! hEhE

Aha. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du menar att det är få svenskar. Är ju inte värre än på södra halvan av röda linjen. Alla kan inte bo på samma plats, framför allt har inte alla råd att bo på samma plats.

Istechetvåpunktnoll:

"To feel if the town got a multinational identitet, så brukar jag alltid går ned till tunnelbanan"

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gröna linjen brukade också vara. Jävla svartingar. Brukade ställa mina väskor och påsar på alla lediga säten i närheten för att markera att endast arier fick sitta ned.

Vet inte om jag ska känna mig smickrad eller förolämpad. Tydligen tror du att jag har så stor rumpa att jag behöver "alla lediga säten i närheten"[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Brukade ställa mina väskor och påsar på alla lediga säten i närheten för att markera att endast arier fick sitta ned.

haha [love] isola goes 1930's


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jävla svartingar. Brukade ställa mina väskor och påsar på alla lediga säten i närheten för att markera att endast arier fick sitta ned.

Nästan värt att göra en signatur av. [badgrin][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blå linjen är ju asfin att åka. Men gröna linjen är bäst, över vattnet och allt. Mmm. [love]


   
SvaraCitera

har bott efter blåa linjen, och nej, har aldrig fått fötr mig att jag befinner mig i mellanöstern [smile]


   
SvaraCitera

mrman:

Den enda nackdelen med blå linjen är att det är fruktansvärt långt att gå på T-centralen innan man är på perrongen

OCH att det fan VARJE JÄVLA HELG är någon som kräks på gåbandet och/eller i rulltrappan [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röda linjen är mysigast.


   
SvaraCitera