Aviseringar
Rensa alla

Aktier i Youmeet AB


Ämnesstartare

Goder afton.

Då företaget och styr och administrerar Ungdomar.se kallas för Youmeet AB, så förutsätter jag att det är uppdelat i aktier.

I nästan alla företag som är uppdelade i aktier så kan man tillhandaha dessa aktier genom att köpa dem.

Min fråga är nu. Hur går jag till väga för att köpa aktier i Youmeet AB och vad kostar dem styckevis?

Vem ska jag kontakta?

/Mvh Christian Östfelt.


   
Citera
Ämnesstartare

var väll inte så svårt ägare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag sitter på aktierna redan och njuter av min makt och mitt välstånd, jag tänder cigarrerna med tusenlappar och låter piska programmerare för att få lite underhållning mellan huvudrätten och efterrätten på affärsmiddagarna, varför skulle jag ge bort detta? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

så var väll inte så svårt

Det står inte specifikt vem jag ska kontakta för just detta ändamål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

släng ut modsen sen när du har makt!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

Det står inte specifikt vem jag ska kontakta för just detta ändamål.

Ne men så himla svårt är det väl inte att kontakta deras VD? Han borde väl ändå ha koll på det? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

Det står inte specifikt vem jag ska kontakta för just detta ändamål.

är ju bara ringa och fråga eller vill du att jag ska göra det t dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

släng ut modsen sen när du har makt!!!!

Då krävs det att jag får aktiemajoritet, men om jag får det så kommer det definitivt att förekomma varsel. Crypto kommer att bli den första som varslas.

Crypto:

Ne men så himla svårt är det väl inte att kontakta deras VD? Han borde väl ändå ha koll på det? [smile]

Om du inte visste det så är det Kristi Himmelfärd idag, vilket innebär att VD:n är ledig.

OF 5:

är ju bara ringa och fråga eller vill du att jag ska göra det t dig

Se ovan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Jag sitter på aktierna redan och njuter av min makt och mitt välstånd, jag tänder cigarrerna med tusenlappar och låter piska programmerare för att få lite underhållning mellan huvudrätten och efterrätten på affärsmiddagarna, varför skulle jag ge bort detta? [shake]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Jag sitter på aktierna redan och njuter av min makt och mitt välstånd, jag tänder cigarrerna med tusenlappar och låter piska programmerare för att få lite underhållning mellan huvudrätten och efterrätten på affärsmiddagarna, varför skulle jag ge bort detta? [shake]

Du har inte aktiemajoritet för då skulle du haft administratörsstatus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

Då krävs det att jag får aktiemajoritet, men om jag får det så kommer det definitivt att förekomma varsel. Crypto kommer att bli den första som varslas.

stöttar.

förlåt crypto [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

Om du inte visste det så är det Kristi Himmelfärd idag, vilket innebär att VD:n är ledig.

Sa inget om att du ska ringa idag [smile]

Sluta trolla nu du börjar bli tråkig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Sluta trolla nu du börjar bli tråkig [crazy]

Jag trollar inte. Det är inte mitt fel att jag är rik och snygg, medan du är fattig och mindre vacker samt avundsjuk på mig och min ställning i samhället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

/Mvh Christian Östfelt.

Spelar du hockey?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

Spelar du hockey?

Nej, men däremot golf och tennis.


   
SvaraCitera