Aviseringar
Rensa alla

AKTIESPEL


Ämnesstartare

Någon som vet ett spel som man kan köpa sälja aktier? The Queen måste finansiera pengar till sina undersåtar!


   
Citera
Ämnesetiketter

Aktiekampen på Facebook. 


   
SvaraCitera

föredrar att faktiskt handla med dem. neurovive pharmaceuticals 2014.


   
SvaraCitera

lol "finansiera pengar" lol

mrman: Aktiekampen på Facebook.

Hade inte denna en egen sida? Eller det kanske vart slut med detta sedan länge? Spelade nåt aktie-spel där man kunde vinna priser när jag gick i gymnasiet...

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:
lol "finansiera pengar" lol
Hade inte denna en egen sida? Eller det kanske vart slut med detta sedan länge? Spelade nåt aktie-spel där man kunde vinna priser när jag gick i gymnasiet...

Hjärta

Det här är en egen fb app som Skandia banken har. Kommer ihåg att det finns en annan årlig tävling men kommer inte ihåg vad sen heter. Tror det är Nastaq OMX som anordnar den.    


   
SvaraCitera

Jag förstår inte varför man behöver nörda till spel ytterligare, jag är inget fan av spelande men jag kan iaf förstå tjusningen i att skjuta på insatsstyrkor och aptera bomber, att låtsas köpa upp Astra Zenecaaktier känns däremot så där lagom upphetsande.


   
SvaraCitera

dazed:
Jag förstår inte varför man behöver nörda till spel ytterligare, jag är inget fan av spelande men jag kan iaf förstå tjusningen i att skjuta på insatsstyrkor och aptera bomber, att låtsas köpa upp Astra Zenecaaktier känns däremot så där lagom upphetsande.

finns folk som spelar tågsimulatorer också.


   
SvaraCitera

Ja?


   
SvaraCitera

dazed:
Ja?

försöker mest illustrera att spels tråkighet är en väldigt flytande skala som på intet vis slutar med låtsasaktiehandel.

är inte säker på om långtradarsimulatorer är bättre eller värre än tågsimulatorer. är böjd att tro det, nästan. jag menar, tåg är rätt nice.


   
SvaraCitera

Leijonsparf: är inte säker på om långtradarsimulatorer är bättre eller värre än tågsimulatorer

Detta tycker jag låter som höjden av tråkig simulator Woodcutter simulator.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Detta tycker jag låter som höjden av tråkig simulator Woodcutter simulator.

gav mig dock en idé till awesome simulator: skogshuggarsimulator med bra fysikmotor med razer hydra som kontroll och occulus rift. det skulle nog vara rätt kul.

okej, de flesta simulatorer skulle väl kunna bli rätt festliga med hydra/rift, skulle vara asfestligt med typ antik krigsföring. gladius och sköld i förstaperson.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Queen ser allt, sluta mobba mig för jag vill spela spel! Vill ni ha lön eller? Nä men jag tänkte börja köpa aktier och tjäna pengar så tänkte jag att man kanske kan börja träna och bli värsta experten när man kommer till the real world. 


   
SvaraCitera

Är det inte jobbigt att inte sova?


   
SvaraCitera

Är det inte jobbigt att inte sova?


   
SvaraCitera