Aviseringar
Rensa alla

Akut! Behöver hjälp snabbt!!


Gör hur fan du vill, bara va säker på att filma det nästa gång pl0x

Vickan1234: t inte skulle ha några problem att bli tillsammans med henne och undrar om hon tänker på samma sätt? Eller om det bara var så att vi testade och aldrig mer ska prata om det? Vad tror ni? Ska jag berätta för he


   
SvaraCitera

Ni är båda väldigt unga. När man är ung går man igenom olika faser i livet. Det är inte alls 100% säkert att hon känner på samma sätt. Du gör som du vill, men jag avråder dig från att fortsätta p.g.a du kan skada hennes känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
Ni är båda väldigt unga. När man är ung går man igenom olika faser i livet. Det är inte alls 100% säkert att hon känner på samma sätt. Du gör som du vill, men jag avråder dig från att fortsätta p.g.a du kan skada hennes känslor.

Men tror du att det kommer bli som vanligt igen då? För just nu är de ju lite konstig stämning mellan oss. Ska jag ge det tid och bara prata och vara som vanligt med henne och hoppas att de blir som förut? 


   
SvaraCitera

Sådana här problem existerar inte i Stockholm!


   
SvaraCitera

Adam:
Sådana här problem existerar inte i Stockholm!

jo


   
SvaraCitera

FNÖ:

jo

nej, det är du som inte hör till kategorin äkta stockholmare


   
SvaraCitera

Adam:

nej, det är du som inte hör till kategorin äkta stockholmare

jag är född i stockholm och har bott i stockholm hela mitt liv jag kan inte bli mer stockholmigare  


   
SvaraCitera

FNÖ:

jag är född i stockholm och har bott i stockholm hela mitt liv jag kan inte bli mer stockholmigare  

Märkligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:
Sådana här problem existerar inte i Stockholm!

Vilken värld lever du i ?


   
SvaraCitera

Patrick:
Ni är båda väldigt unga. När man är ung går man igenom olika faser i livet. Det är inte alls 100% säkert att hon känner på samma sätt. Du gör som du vill, men jag avråder dig från att fortsätta p.g.a du kan skada hennes känslor.

Hej, håll käften.


   
SvaraCitera

Vickan1234:

Vilken värld lever du i ?

han lever på tellus 


   
SvaraCitera

dazed:

Hej, håll käften.

Varför säger du så?

Om hon fortsätter så finns det en stor risk att hennes kompis blir tagen och bryter kontakten med henne. Man kan inte bara gå rätt på. Dessutom så kan det lika gärna vara hennes kompis som går igenom en fas. Eller att båda gör det. Det är ingen nyhet att många yngre är osäker på sin sexualitet. Man ska inte ropa hej förän man är över bäcken.


   
SvaraCitera

Stålröven:
Det gör du väl som du vill med.. Men du måste tänka realistiskt.. Alltså att om du blir tillsammans med henne så kanske hon inte vill vara vänner efter att ni gjort slut.. Är du villig att riskera det för kärlek, så kör på..

håller med dig, men som hon säger är det redan annorlunda, så kanske är bäst att köra på då? 

Jag har alltid haft det svårt att återgå till den "normala" relationen efter något sådant har inträffat. Som idag till exempel, känns redan awkward ändå var det bara lite lätta pussar på munnen det handla om utanför skoltoaletten av alla ställen XD MEN, mitt fall är nog en aning annorlunda då jag och min kompis absolut inte är intresserade av varandra på det sättet. Han och jag går också det värsta gymnasieprogrammet man kan tänka sig (sista året till och med) så finns inte tid för kärlek 😛


   
SvaraCitera

Patrick:

Varför säger du så?

Om hon fortsätter så finns det en stor risk att hennes kompis blir tagen och bryter kontakten med henne. Man kan inte bara gå rätt på. Dessutom så kan det lika gärna vara hennes kompis som går igenom en fas. Eller att båda gör det. Det är ingen nyhet att många yngre är osäker på sin sexualitet. Man ska inte ropa hej förän man är över bäcken.

Jag tänker att dina "goda råd" motiveras av efterbliven homofobi snarare än god vilja


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

jag tycker att ni ska prata om det 🙂
oavsett vad det skulle leda till.
Förlorar du vänskapen är det givetvis skit, men sådant är en del av livet.
Om inte så kommer ni närmre varandra och det är ju bara bra.
🙂


   
SvaraCitera