Aviseringar
Rensa alla

AKUT!!! (dator)


Ämnesstartare

Tja, jag undrar om någon här på forumet möjligtvis har en Windows 7 Professional (64bit)-produktnyckel att ge bort? Skulle avguda den personen i evigheters evighet.


   
Citera

Nej, fatta vad en sådan kostar. Har du inte råd så installera ett billigare alternativ.


   
SvaraCitera

Monokromt: Windows 7 Professional (64bit)

känner du någon som läser vid lund eller uppsala universitet. har för mig att de ger bort windows licenser gratis till sina studenter


   
SvaraCitera

Lyssna inte på Aristoteles.
Eller på den riktiga kan man lyssna men inte UM-aristoteles.


   
SvaraCitera

zox:

känner du någon som läser vid lund eller uppsala universitet. har för mig att de ger bort windows licenser gratis till sina studenter

Det heter MSDNAA och finns hos de flesta universitet. V


   
SvaraCitera

Odräglig: Det heter MSDNAA och finns hos de flesta universitet

tack. inte i malmö dock:(


   
SvaraCitera

zox:

tack. inte i malmö dock:(

Inget COA på datorn? Är samma nyckel till 32 och 64.


   
SvaraCitera

Odräglig: Inget COA på datorn? Är samma nyckel till 32 och 64bit

är inte så insatt, vad är COA? själv har jag så jag klarar mig. nyttjar vänner på lunds uni att få tag i bra och gratis programvara


   
SvaraCitera

Monokromt:
Tja, jag undrar om någon här på forumet möjligtvis har en Windows 7 Professional (64bit)-produktnyckel att ge bort? Skulle avguda den personen i evigheters evighet.

thepiratebay finns ju alltid.


   
SvaraCitera

zox:

COA är dekalen med produktnycklen som sitter på datorn om man har en dator som är köpt med förinstallerat Windows vilket mer eller mindre alla bärbara och fabriksbyggda datorer har.
MSDNAA är en tjänst som många högskolor och universitet abonnerar på för att ge studenterna tillgång till Microsofts programutbud så när som på Office paketet.


   
SvaraCitera

Odräglig: COA är dekalen med produktnycklen som sitter på datorn om man har en dator som är köpt med förinstallerat Windows vilket mer eller mindre alla bärbara och fabriksbyggda datorer har.

got it, på laptopen alltså

på stationära har jag det dock inte, och det var till den jag nyttjade msdnaa för. men jag är all set i alla fall i mån av operativsystem. malmö har någon liknande tjänst, men ger inte bort operativsystem eller officepaketet. vet inte riktigt vad vi får egentligen, har inte kikat sen jag gjorde den hemska upptäckten


   
SvaraCitera

ungdomen nu förtiden vill ha allt gratis och stycker stöld är ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Odräglig: COA är dekalen med produktnycklen som sitter på datorn om man har en dator som är köpt med förinstallerat Windows vilket mer eller mindre alla bärbara och fabriksbyggda datorer har.
MSDNAA är en tjänst som många högskolor och universitet abonnerar på för att ge studenterna tillgång till Microsofts programutbud så när som på Office paketet.

Köpte min skoldator från skolan. Dock var skolan äckligt fula och tog bort Windows 7-licensen innan dom sålde datorerna till oss som har tagit studenten. Kollade på lappen under daton, orginal-OS:et den hade från början var Vista, så när vi började i skolan måste de ha installerat Win7 i efterhand.

Och jag har inte råd med att köpa en produktnyckel heller. Ledsen


   
SvaraCitera