Aviseringar
Rensa alla

AKUT HJÄLP


Ämnesstartare

Hjälp!
Jag är en bisexuell kille som undrar om en tjej kan bli gravid om jag slickar henne precis efter jag sugit av en kille? Kan hon det? är jätte orolig för det hände i helgen och tjejen måde illa dagen efter. Även om det inte är mitt barn känns det lite dåligt att göra henne gravid... Hon känner inte ens killen jag sög lite pinsamt.


   
Citera
Åtta

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slickade du henne samtidigt som du hade sperma i munnen? eller va


   
SvaraCitera

Du kanske har en lång tunga. Tycker det verkar vara väldigt äckligt om du suger av en kille och sedan slickar en tjej och lär ju vara ypperlig på att sprida KS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej jag tog hans sats och slicka henne efter så det kanske fanns i min mun asso spermier det var bara nån minut imellan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man borde få gå en massa kurser innan man har sex, som när man tar körkort. Detta vore ypperligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ks? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är nog en rätt liten risk, men hon bör testa sig iaf. Men mer angeläget att testa sig för sjukdomar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man borde få gå en massa kurser innan man har sex, som när man tar körkort. Detta vore ypperligt.

word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xSorrowSpiritxXx:

ks? :S

könssjukdomar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag behöver ingen kurs är bra i alla fall är bra i sängen[confused]


   
SvaraCitera

xSorrowSpiritxXx:

så det kanske fanns i min mun asso spermier det var bara nån minut imellan.

Risken är så minimal att den nog inte existerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xSorrowSpiritxXx:

Kan hon det? är jätte orolig för det hände i helgen och tjejen måde illa dagen efter

Man mår inte illa så snabbt av eventuell graviditet. Troligtvis berodde illamåendet på något helt annat, typ bakfylla.

Hursomhelst, risken för graviditet i det stadiet är liten, men den finns, se till så hon testar sig om ungefär 3 veckor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det bara jag som tänker så här eller blir inte dagens ungdomar bara dummare och dummare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Är det bara jag som tänker så här eller blir inte dagens ungdomar bara dummare och dummare?

Nej, du har helt rätt.


   
SvaraCitera