Aviseringar
Rensa alla

akut p-piller/norlevo/biverkningar


Ämnesstartare

Hej.

Har tagit norlevo dagen-efter-piller 3 gånger i mitt liv. En gång i februari: då fick jag en låååång mens på 10 dagar, nästa gång i maj: ingen biverkning. Nu i juni: 5 dagar senare liksom bruna/blodiga (?) flytningar. vet att det är vanligt att man får blödningsrubbningar o sådär inte det jag oroar mej över eftersom det ju är hormoner man stoppar i sej.

Undrar nu bara om någon annan fått blodiga flytningar som biverkning o hur länge det varade? Är inne på 3e dagen nu o måste ha binda. Vill inte ha tampong eftersom jag vill se hur mkt som kommer [smile]

Nån som känner igen sig?


   
Citera
Ämnesstartare

Varför käkar du inte ett permanent preventivmedel istället som till exempel p-piller? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

la fleur:

Vill inte ha tampong eftersom jag vill se hur mkt som kommer [smile]

Spännande [crazy]

om det blöder lr inte olika gånger tror jag beror på var i cykeln man är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Varför käkar du inte ett permanent preventivmedel istället som till exempel p-piller?

för vi skyddar oss med kondom, men de här gångerna pajade den o en gång slarvade vi på fyllan.. Vill inte utsätta kroppen för ppiller o får ingen mens med minipiller. O det vill jag ha så man känner sej frisk o säker.

Flodhästen:

Spännande

menade att man kanske inte ska ha tampong om det e flytningar..???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

la fleur:

menade att man kanske inte ska ha tampong om det e flytningar..???

tycker du borde heta ob fleur


   
SvaraCitera

Tror nog att det försvinner snart o förhoppningsvis får du din mens när du ska. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera