Aviseringar
Rensa alla

AKUT! ska jag finna mig i det här?


Ämnesstartare

Behöver visa råd! Jag har varit mycket med en tjej de senaste månaderna
Och gjort normala saker pojk och flickvänner gör. Men saken är den att hon inte vill ha något förhållande . Tycker ni jag ska finna mig i det här och låta tjejen fara runt och eventuellt hooka upp
Med andra killar medans jag sitter hemma och glor i väggen! Eller ska jag säga ifrån och inte ha mer
Kontakt med tjejen trots att jag tycker om henne ? Tåls ju säga att hon gjort det mycket klart att hon inte vill ha ett förhållande och blir arg när jag snokar runt om
Vad hon gör..Hon säger också om att jag mår dåligt över det här så är det lika bra vi slutar men jag vill inte sluta eftersom jag tycker om henne.. Tänkte ni brukar ju vara visa i andra typer av frågor så
Varsegod! Tuff nöt att
Knäcka


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

lugger:

Tycker ni jag ska finna mig i det här och låta tjejen fara runt och eventuellt hooka upp

nej, tvångsgiftermål är det enda rätta! hon ska fan inte ha något att säga till om!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lugger:

ed andra killar medans jag sitter hemma och glor i väggen!

Du kanske skall sluta sitta hemma och glo i väggen?


   
SvaraCitera

respektera henne då


   
SvaraCitera

om hon inte vill ha ett förhållande så vill hon inte, det verkar bara vara du som är kär. it will never work out


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Du kanske skall sluta sitta hemma och glo i väggen?

jo, men jag sitter inte å glor i väggen, ville bara låta lite dramatisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

respektera henne då

ja, alltså sluta träffas? jag vill ju vara "the one" för henne! inte " the other"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ut och träffa andra.


   
SvaraCitera

what's up with the radbytning?
Vill hon inte ha ett förhållande så säg åt henne att du inte kan vara med henne. antingen tänker hon om eller så får du hitta en annan brutta att para dig med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

om hon inte vill ha ett förhållande så vill hon inte, det verkar bara vara du som är kär. it will never work out

japp, de är nog bara jag som är kär.


   
SvaraCitera

lugger:

ja, alltså sluta träffas? jag vill ju vara "the one" för henne! inte " the other"

ja om du känner att det är det ända alternativet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

hitta en annan brutta att para dig med

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

what's up with the radbytning?

haha, skrev det som ett sms till 118 118 , sen kopiera jag det å klistra in det här (Y) 😉


   
SvaraCitera

Ensidig kärlek är aldrig en bra kärlek.

Sluta umgås med henne helt enkelt, så svårt äre inte.


   
SvaraCitera

Ha sodomi med en get


   
SvaraCitera