Aviseringar
Rensa alla

AKUT!!!! snälla hjälp migg


Ämnesstartare

Jag ska sova hos en kille imorgon men fick mens idag och har kraftiga blödningar. Vill därför inte åka dit men vad ska jag säga?? Tycker verkligen om honom så vill inte att han ska bli ledsen. Hjälp mig att komma på nån ursäkt fort. Nån bra som liksom är förståelig!!! 


   
Citera
Ämnesetiketter

Varför skulle han bli ledsen?


   
SvaraCitera
Algot

Säg som det är, och åk dit ändå. Ni kan ju göra andra saker.


   
SvaraCitera

Måste ni ha sex?


   
SvaraCitera

Åk hem till mig istället.


   
SvaraCitera
Haien

Åk dit och säg som det är om det kommer upp


   
SvaraCitera

Algot:
Säg som det är, och åk dit ändå. Ni kan ju göra andra saker.

Tumme upp


   
SvaraCitera

Haien:
Åk dit och säg som det är om det kommer upp

Tumme upp


   
SvaraCitera

Åk dit vafan ni måste väll inte knulla eller?. Annars kan du ju skita i det säg att du känner dig sjuk eller nätt tror inte han blir kränkt för det. 


   
SvaraCitera
Haien

Audi :
Åk dit vafan ni måste väll inte knulla eller?. Annars kan du ju skita i det säg att du känner dig sjuk eller nätt tror inte han blir kränkt för det. 

Ljuga utan anledning låter verkligen inte som det man borde göra


   
SvaraCitera
M04
 M04

Om du gillar han och om han är snäll å ja allt sånt, så ska du kunna säga som det är och han ska kunna ha förståelse för om du antingen inte vill träffa hnm just då eller ja att läget e som de e iaf


   
SvaraCitera

Haien:

Ljuga utan anledning låter verkligen inte som det man borde göra

Aldrig bra att ljuga såklart men tänkte om hon inte ville säga att det är pga mens men ändå vill ha en bra anledning. 


   
SvaraCitera

Audi :

Aldrig bra att ljuga såklart men tänkte om hon inte ville säga att det är pga mens men ändå vill ha en bra anledning. 

Då får hon fan lära sig att vilja säga att det är på grund av mens.


   
SvaraCitera

asså om du tycker om honom och han tycker om dig och ni är såpass nära varandra att du ska sova hos honom så kan du väl ta och säga att du har mens. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Algot:
Säg som det är, och åk dit ändå. Ni kan ju göra andra saker.

Men vill inte åka dit. Vad ska jag gö


   
SvaraCitera