Aviseringar
Rensa alla

AKUT!!!


Ämnesstartare

Eftersom nån idiot gjort en officiell tråd där man ska leta låtar så får man ju som väntat inga svar eftersom det är en tråd med flera inlägg, därför gör jag en egen och kopierar det jag skrev i den officiella

Satt och lyssnade på 107.5 i bilen igår när jag skulle hem, hörde nån låt som gick typ "every day it's the same, new faces" kan ha varit "people" och inte "faces" minns inte så noga

Hursomhelst en kvinnlig röst, har googlat och letat på youtube, spotify genom just de nyckelorden men hittar inte låten! 107.5 brukar ju också göra om gamla godingar till remixer så kan mycket väl vara en sådan i det här fallet, skulle i vilket fall uppskatta om nån kunde hjälpa mig[y]


   
Citera
Ämnesetiketter

banankontat e din kontakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

banankontat e din kontakt

BANANNNNNNNNNNNNNKONTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA​AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA​AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KONTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA​AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjunger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pyttsan också, varför vände jag mig hit? -.-


   
SvaraCitera

Lounge fact:

BANANNNNNNNNNNNNNKONTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA​AAAAA​AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA​AAAAAAAAAAAA​AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKT

nej! det är en superbanan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

nej! det är en superbanan!

dudu duu uDUu.. DuduD.Dududud... eeen fogeeel äre ju???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol fick tag i låten för tio minuter sen....tänk att det skulle ta sån tid


   
SvaraCitera