Aviseringar
Rensa alla

Al-Jazeera besöker Södertälje inför valet 2010.


Ämnesstartare

En tillbakablick till er som är omedvetna om hur det såg ut i Södertälje under dagarna innan valet:

Hur hade ni tänkt att vi ska ha ett tryggt Sverige där våra barnbarn kan växa upp utan att behöva känna sig hotade av främmande element? Ett parti som har en grund ideologi och strukturellt hållbart fundament för att hålla ihop och stärka svenskheten i detta land som den svenska blodslinjen ärvt av sina förfäder?


   
Citera
Ämnesstartare

Va vill du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

den svenska blodslinjen

Arazoid:

förfäder

Arazoid:

svenskheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Arazoid: den svenska blodslinjen
Arazoid: förfäder
Arazoid: svenskheten

Ja det är väl självklart?

Media benämner den misstänkte lasermannen som "etnisk svensk"! Jag som trodde att det inte fanns några svenskar och att vi alla är människor? Nu har man tydligt framhävt lasermannens etnicitet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

käft, finne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Ja det är väl självklart?

Media benämner den misstänkte lasermannen som "etnisk svensk"! Jag som trodde att det inte fanns några svenskar och att vi alla är människor? Nu har man tydligt framhävt lasermannens etnicitet!

Det är intressant då det bara var invandrare som sköts, du hade också funnit det intressant om det var en invandrare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISMG:

käft, finne.

Ahaha glömmer alltid att han är det, gör honom bara roligare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Det är intressant då det bara var invandrare som sköts, du hade också funnit det intressant om det var en invandrare.

Det hade också varit av intresse att få veta vem som mördade Elin Krantz, men det var lite svårt att dölja med tanke på att det fanns en övervakningsfilm på pendeltåget. Det läckte ut och blev känt att han heter Ephrem Tadele Yohannes, dömd för brott i USA och ändå fick han PUT i Sverige! Därmed drar jag alltid slutsasten av att det är frågan om en utomeuropeisk invandrare när dom kör vitpixling och vägrar uppge signalement, istället används beskrivningen "svensk" även när det är frågan om en terrorist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Det är intressant då det bara var invandrare som sköts, du hade också funnit det intressant om det var en invandrare.

Det hade också varit av intresse att få veta vem som mördade Elin Krantz, men det var lite svårt att dölja med tanke på att det fanns en övervakningsfilm på pendeltåget. Mörkläggningen blev exponerad och det blev känt att han heter Ephrem Tadele Yohannes, dömd för brott i USA och ändå fick han PUT i Sverige! Därmed drar jag alltid slutsatsen av att det är frågan om en utomeuropeisk invandrare när dom kör vitpixling och vägrar uppge signalement. Väldigt ofta får man höra att en "svensk" rest till Somalia för att könsstympa sin dotter! Och att "svensken" Mehdi Ghezali sitter fången i Afghanistan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Ahaha glömmer alltid att han är det, gör honom bara roligare.

Egentligen så kan "svensken" ifråga likväl ha finska rötter, det har jag hört nånstans, och dessutom ser han mycket finsk ut, för att inte tala om vapenintresset som är starkt kopplat med finsk kultur. Det enda som är intressant för svensk media är att han har ett nordiskt utseende och därmed "svensk" enligt deras definition.


   
SvaraCitera